Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger penkjole! (Hjelp)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 14:39   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger penkjole! (Hjelp)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nydelig!.... MEN om du ikke kan ha halterneck som du sier, hvordan kan du da ha denne??

For den kan hun jo ha en nett liten jakke over.

Pastill, de har jo et par varianter av en svart kjole i skjortestil eller med korte litt puffarmer på HM så jeg idag. Hva med det, eller er det ikke pyntet nok?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 14:42   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

For den kan hun jo ha en nett liten jakke over.

Pastill, de har jo et par varianter av en svart kjole i skjortestil eller med korte litt puffarmer på HM så jeg idag. Hva med det, eller er det ikke pyntet nok?

Hehe. Jeg har en sånn. Syntes kanskje det er litt lite orginalt.
Vil ha mer utpreget sommerkjole. FIN.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 14:42   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 21:52   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har denne fargen. Vet ikke hva den kalles på H&M online jeg, for mamma kjøpte den med for meg i butikk.

Men den er med tynne tynne striper i mørkegrått på en lys grunn. Noen ganger ser den blå ut, andre ganger grå og i mørket nesten svart....

Gammel 28-03-07, 22:01   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne fargen. Vet ikke hva den kalles på H&M online jeg, for mamma kjøpte den med for meg i butikk.

Men den er med tynne tynne striper i mørkegrått på en lys grunn. Noen ganger ser den blå ut, andre ganger grå og i mørket nesten svart....

Har også sett på den kjolen, og tenkt at den må være fin til puppene mine!

Gammel 28-03-07, 22:03   #6
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heter svart!

Gammel 28-03-07, 11:49   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også ikke særlig små pupper, og jeg bruker aldri halterneck, får aldri plass til puppene inni og aner ikke hvordan jeg skal løse bh-problemet.

Jeg synes den siste var fin, bortsett fra at jeg ikke bruker stroppeløs heller jeg da, men hvis du synes det er ok, synes jeg den var lekker. Oasis har mye fint da!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:55   #8
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har også ikke særlig små pupper, og jeg bruker aldri halterneck, får aldri plass til puppene inni og aner ikke hvordan jeg skal løse bh-problemet.

Jeg synes den siste var fin, bortsett fra at jeg ikke bruker stroppeløs heller jeg da, men hvis du synes det er ok, synes jeg den var lekker. Oasis har mye fint da!

Jeg har bh med bare en stropp rundt nakken. Får litt vondt av den.... Men kan bruke den i ny og ne.

Jeg tror jeg skal ta meg en tur på Oasis snart ja. Den kjolen kan brukes til de fleste anledninger mener jeg.

Gammel 28-03-07, 11:50   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir ikke det det samme bak som en halterneck? Men ellers var den fin.

Gammel 28-03-07, 11:54   #10
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Blir ikke det det samme bak som en halterneck? Men ellers var den fin.

Visste noen kom til å si det.

Jo litt. Men jeg syntes det er mer helhetlig med stroppeløs. Halterneck dekker liksom det fineste på meg og framhever det styggeste. Jeg er nemlig mye hottere forfra enn bakfra.
Liker bare ikke halterneck. Kan KANSKJE bruke det hvis skjæringen er pen.

Gammel 28-03-07, 11:59   #11
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min pupper "tyter" ut av halterneck. Jeg bruker D-cup. Så jeg er enig med deg jeg, Malena.

Gammel 28-03-07, 12:02   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg synes forresten ofte de har fine kjoler på Mexx.

Gammel 28-03-07, 14:31   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brede skuldre og bred rygg. Dermed synes jeg at halterneck og v-ringing blir best forfra hos meg. Men jeg er enig med Pastill om den fettfrie ryggen... Jeg kunne aldri hatt stroppeløs for da ser jeg så bred ut.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 15:12   #14
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du sjekket hva de har på Noa Noa?

Gammel 28-03-07, 23:54   #15
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Har du sjekket hva de har på Noa Noa?

Der kan du finne fine kjoler, ja.
Kikk litt på hjemmesiden deres. (Klarer ikke lime inn noe defra. )
http://www.noa-noa.dk/

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:05   #16
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også kikket litt på kjoler fra Ted Baker, de selger de blandt annet på Steen og Strøm og Vivikes.

Klarer ikke lime inn når det er Adobe Flash Player, men de ligger her.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 15:25   #17
Pastill
Pauset

Standard

Har aldri handlet der. Bra saker?

Gammel 28-03-07, 15:28   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja jeg synes de har mye fint. Ganske romantisk i stilen. Mange som kjøper klær til bryllup og sånt der. Betjeningen (i alle fall her) er flinke til å miks-matche slik at antrekket blir personlig.

Gammel 28-03-07, 19:41   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pastill: synes den Oasis kjolen var fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:43   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...anthemum-dress

Denne likte jeg da

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.