|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Ungdom alene på festival
Det er svært proffe avviklere, men det er helt nytt, tiltrekker seg et uerfarent konsertpublikum, logistikken kan bli komplisert, og det er mange ukjente faktorer i forhold til velkjente festivaler. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Ungdom alene på festivalMavis, prikk. Det er søren i gang igjen! |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ungdom alene på festivalMine ville ikke fått dra hvis det innebar å måtte sove borte i tillegg. Herregud, 16 år er virkelig den aller verste alderen.... tenker med gru på alt det gale jeg selv gjorde den gangen.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Alt det gale? Hva er det da? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eklektisk
|
Selv om din er fornuftig har det nok forekommet at andre sekstenåringer har funnet på ymse. Her koker det vel ned til at du er redd for ymse hun kan komme ut for som andre er skyld i, men da kan i så fall tantene komme til unnsetning. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rockesøster
|
Jeg var bare litt spent på hva alt det gale var, det hørtes ut som det var mye i alle fall. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rockesøster
|
Okei, det var jo litt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Ungdom alene på festivalTenker at det er annerledes om hun kan dra hjem å legge seg eller må bo på hotell. Du kjenner ikke noen hun/de kan overnatte hos da? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rockesøster
|
Hun kan nok bo hos en av venninnene, men da må det reises med tog et stykke på natterstid. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Ungdom alene på festivalNå har jo jeg bare små barn, så kan hende jeg svarer noe annet om noen år.
|
|
|
|
#14 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ungdom alene på festivalGi henne innetid før midnatt, så kan hun couchsurfe hos oss. Ser Holmenkollen med kikkert gjør vi og.
|
|
|
#16 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
For all del. Vi har stadig vilt fremmede på gjesterommet, så hvorfor ikke. En venninne eller tre skal vi vel kunne huse også.
|
|
|
#19 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Dette sier "alle" mødre, og det kan selvsagt stemme for din datter, men for de andre mødrene jeg har hørt si det der, så var det en smule naivt.
|
|
|
#20 |
|
|
Hehe. Mine foreldre trodde ikke det altså, men jeg fikk dra allikevel. Man trenger ikke være helt uforsvarlig selv om man drikker alkohol som 16 altså. Husker enda pappa som hentet meg etter overnattingstur og lurte på hvorfor ialle dager jeg ikke ville øvelseskjøre hjem igjen. Latet som han var overrasket, men så på øynene hans at han bare tynte meg. Jeg skulle ikke innrømme at jeg hadde drukket så kom med en syltynn forklaring om lite søvn. |
|
|
|
![]() |
|
|