|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket Canon-kamera?Sigma 17-50mm F2.8 OS er et godt objektiv. De andre er greie objektiver. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket Canon-kamera?Jeg har 50mm f/1.4, og ville ikke vært foruten. Jeg bruker det stort sett med blenderåpning større enn 1.8, og det er i bruk hele tiden. Man kan vel si at jeg bruker det innendørs, og 18-200 f/3,5-5,6 ute. Jeg vet jo at det finnes mye bedre teleobjektiv, men jeg er veldig fornøyd med 18-200 objektivet til "ut på tur"-bruk.
|
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilket Canon-kamera?Nei min zoom er ikke så stor som Sir Limpalot sin, jeg har 55-200. Og ja, mener det er Canon jeg har.
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Hvilket Canon-kamera?Hvem av de bruker du mest? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilket Canon-kamera?
Bruker absolut 55-200 mest. 18-55 tar jeg bare med meg hvis jeg vet jeg må stå nærme for å fotografere.
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Hvilket Canon-kamera?Tar du bilder av barn, natur, fugler ? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilket Canon-kamera?Barn og natur.
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket Canon-kamera?Det har vi et viktig poeng; jeg kan ikke flytte noe særlig på meg. Jeg må ha zoom.
|
|
![]() |
|
|