|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmen om en rosa kjøkkenmaskinDet finnes sikkert mange bedre maskiner en KAen, men siden den står fremme så blir den brukt mange ganger i uka. Det samme blir blenderen. Slik sett er den en vinner her i huset. Jeg ville ikke hatt Kenwooden på benken hele tiden, men jeg tenker ikke over at andre har det. Så det er bare en greie jeg har selv det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
maler
|
![]() Sv: Drømmen om en rosa kjøkkenmaskinHvor mye væske lager dere deig av i en KA? Jeg bruker som regel 1-1,5 L væske når jeg lager deig.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Drømmen om en rosa kjøkkenmaskinFor meg betyr det ikke så mye om jeg må dra den inn og ut av et skap, jeg måtte dra Kenwooden min ut av et underskap hver gang jeg skulle bruke den, men jeg så aldri på det som noe stress, faktisk. Brukte den ikke noe mindre pga. det. Men det er absolutt, for meg, et pluss å ha en så nais maskin som en KA på kjøkkenet, den er jo et møbel!
![]() |
#24 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Drømmen om en rosa kjøkkenmaskin
Hvordan finner man ut det, jeg mener, vannkokeren min tar jo 1.7. Bollen må være større enn som så? Jeg prøvde å helle vann i min nå, det gikk med 4 liter. Betyr det at min tar 4 liter?
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Drømmen om en rosa kjøkkenmaskinJeg har KW på kjøkkenbenken og har til og med blogget den. *vill og gal* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|