|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Du kan få kjøpe min Go når vi bytter i løpet av sommeren |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ja Snuppa, kan tenkte meg den er bedre med barn oppi.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Jeg har emmaljunga nitro city nå, og den har ikke lufthjul. Men den er like god å trille som OTH med lufthjul, fjæringene tar seg av det som lufthjulene gjør på OTH. Den er mer stabil, men klart litt mindre tilgivende overfor løsmasse (som endel nysnø) i og med mindre hjul foran. Tenker brio go fungerer på noe av samme måten? Nå har jeg en OTH uten bag som plutten bruker og som kan være terrengvogn ved behov, men jeg føler faktisk ikke behov for å ha en annen vogn med annen funksjon denne gangen, den fungerer faktisk veldig greit.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Levic: Min Go er med svart sportsdel og brun bag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Ah, det frister veldig.. Svart sportsdel er fint det, ville kjøpt den eller blå. Jeg måå holde meg i skinnet fram til babyen skal opp å sitte. Kan ikke lagre på så mange vogner samtidig (overbeviser meg selv)..
|
|
|
#6 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, de tar alt for stor plass til at man bør ha flere enn man trenger - i alle fall hvis en har begrenset med plass. Vi har allerede alt for mange vogner og ser sånn sett frem til å få redusert vognparken, men enn så lenge trenger vi de fleste vognene så da blir det sånn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, jeg skulle hatt en egen bod.. Som etterhvert kunne blitt verktøybod eller noe. Vi har isolert bod i garasjen, men vil ikke ha vogner der. Ikke har vi loft heller, for vi har hevet taket maks på huset. Bare krypkott, og der får jeg ikke stappet inn noen vogn. Så da må jeg ha de i gangen. Da holder det med to. Uff.. Kjedelig.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Kjempekjedelig! Vi har en lang, smal gang på 1,15x4 m (med et 80 cm bredt garderobeinnhykk) hvor vi har alt av ytterklær, sko og utendørsbekledning + en tvillingvogn og en singelvogn og knapt plass til å kle på 3 små. De andre vognene står i boden, men der er også veldig fullt. Typisk at vi kun har ett vognbarn nå når vi snart får mye større plass og goood plass til mange vogner, men kanskje like så greit for lommeboken at vi ikke har hatt plass til flere vogner for jeg hadde egentlig lyst på enda en (vi har 6 stk, men har hatt bruk for alle). Litt tungvint å måtte montere trillingvogna for hver tur, men men. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Nå blir jeg straks gal (vogn)Nei, det gjør ingenting. Vognfjas er helt greit
|
![]() |
|
|