Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans og tunika

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 15:01   #21
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, og jeg er bare 1,60. Ble så inspirert av denne tråden at jeg faktisk har värt ute og handlet nå - en tunika, gitt. Skal kanskje få mannen til å ta bilde med ulike slags bukser i ettermiddag, hvis jeg husker det (og hvis jeg tör å legge dem ut).

Ja! Gjør det! Det hadde vært veldig ok å se! Klart du tør

Gammel 29-03-07, 15:05   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg føler meg feit i tunica, uten tunica er jeg slank.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:47   #23
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg prøvd tunika over bootcut. Ikke noe pent syn gitt, Mummitrollet ser slank ut i forhold.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 15:48   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I dag har jeg prøvd tunika over bootcut. Ikke noe pent syn gitt, Mummitrollet ser slank ut i forhold.

He-he, det spörs om jeg kan vise meg for folk nå, ja - verken her inne eller i det virkelige liv.

Gammel 29-03-07, 16:49   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer vel litt an på type tunika?

Jeg er såpass lang at jeg bruker ofte (det var kanskje å ta i da) tunika utapå bukser. Enten dongeri (med bootcut) eller litt "penere" bukser.

Mine tunika er typer som er ganske tettsittende i brystparti/midje, og litt videre over rompe og lår.

Men jeg har ikke bukser som er kjeempevide nede da. Men en lett sving. Ikke trange iallefall.

Denne synes jeg man kan ha bukse under. Og jeg brukte en sånn brun "penbukse" fra HM. Men har må jeg så klart ha hæler .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 17:47   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint bilde, Guniss! Jeg er enig i at det kommer veldig an på typen tunika. Her er jeg med dagens kjöp og en litt dassete bootcut-olabukse. Egentlig hadde jeg min nye bukse i tankene, og den er en del smalere, men for å vise hvordan det blir:

(He-he, og så må jeg legge til at det var lenge siden jeg hadde ammet akkurat da bildet ble tatt. Vanligvis ville jeg nok uansett hatt en singlet inni, men fant ingen akkurat nå.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tunika.JPG (21,4 KB, 129 visninger)
Gammel 29-03-07, 18:20   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne kjøpte jeg på KappAhl i dag og den tror jeg faktisk blir helt super til mine knekorte olabukser fra MJ

Gammel 29-03-07, 18:30   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Guniss og Elinblu: Dere ser kjempeflotte ut!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:47   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er asolutt enig med Pastill! Smale jeans eller tights er finest under en tunika.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:49   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu: så kjekt å se deg! Jeg synes du asolutt kan gå sånn. Er vel ikke bootcut det der?

Gammel 29-03-07, 21:09   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg kler jo ikke helt smale jeans. Virkelig ikke. Men jeg kler noen tunikaer synes jeg. Men de dongeribuksene jeg har med bootcut er ikke sånn kjeempevide liksom.

Gammel 29-03-07, 21:11   #32
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu og Guniss dere er flotte begge to, og kan godt bruke de buksene til tunika.
Hilsen fra en moteanalfabet ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:15   #33
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes absolutt man skal handle og bruke det man synes man passer best. Jeg synes det er viktigere at man kler seg etter kroppsfasongen enn etter motebildet.

På den annen side skjønner jeg jo hva du mener, Pastill, med å gjennomføre stilen helt. Jeg er usikker på tunika og buksetype selv.

guniss og Elinblu, dere var veldig fine!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:20   #34
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

En ting er nå låra, men mine giga-svære fotball-legger er faktisk umulige å få inn i smale olabukser. Jeg bruker str 38 i bukser (vet ikke hva det er i tommer...), så resten er ikke noe problem, men smale olabukser får jeg ikke dratt opp over leggmusklene. Jeg går med tunika likevel. Så det så

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:23   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Guniss: du er jo alltid så fin atte
Men du kan jo ha en smal bukse under tunika? Jeg er enig at det ikke er like kledelig til deg uten, men med tunika så er jo lårpartiet dekket likevel...

Gammel 29-03-07, 21:25   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Guniss: du er jo alltid så fin atte
Men du kan jo ha en smal bukse under tunika? Jeg er enig at det ikke er like kledelig til deg uten, men med tunika så er jo lårpartiet dekket likevel...

Ja, men jeg ønsker ikke akkurat å fremheve fotball-leggene .

Om en tunika er så lang at den går til litt knærne så er den jo nesten en kjole, og jeg kan bruke støvletter istedet.

Men tights ser du meg ALDRI i!

Gammel 29-03-07, 21:32   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

(skulle ikke du logge av og legge deg i skuvsenga?? )

Gammel 29-03-07, 21:40   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

(skulle ikke du logge av og legge deg i skuvsenga?? )

(nei, jeg ligger i skuvsenga, sammen med min mann, og er på nett )

Gammel 29-03-07, 21:42   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes mange tunikaer/tunikakjoler er svært lite snille mot magen...sånt stoff som klister seg til kroppen, eller som står litt ut under puppene så man ser gravid ut.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 22:58   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Elinblu: så kjekt å se deg! Jeg synes du asolutt kan gå sånn. Er vel ikke bootcut det der?

Jo, det er litt sleng i de buksene - og beina er ikke helt smale heller. Hovedproblemet er kanskje at buksa er litt slapp i fasongen.

Takk for hyggelige ord, dere!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.