|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Oppå microen....
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Kjøkkenøya.
![]() |
![]() |
#23 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?3 steder på kjøkkenet + oppå brødboksen og oppå kjøleskapet. (Men ikke på mikroen, for der har pappvinen sin naturlige plass. :nøgd: ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Jeg kan nok så sikkert si at det er flere trappetrinn det sjelden ligger klær og annet og flyter på, og peisen det er ikke så lurt å plassere rot på den - så den er ryddig. Resten kan dere tenke dere.
![]() |
#25 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Jeg har ikke lenger noe liggende oppå tven, den lagringsplassen forsvant da jeg fikk meg flatskjerm. Ellers er det visst litt de fleste steder der det er flater.
![]() |
#26 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?
Du och jag.
![]() |
#27 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Kjellerstua. Ting har en tendens til å hope seg opp der til vi bare må ta i et tak. Ellers er det sjelden kjøkkenbordet er helt ryddig, men der spiser vi jo flere ganger om dagen så da ryddes det rett før vi spiser, men så havner det på magisk vis et eller annet der straks likevel. Alt fra mobiltelefon, storebrors tegninger, et par leker på ville veier, en tallerken eller et glass som ikke har blitt ryddet opp, post, et blad e.l.
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Det er ikke rot på den bortre enden av spisebordet. Og det ligger bare 5 hundeleker på gulvet. Ellers er det rot jevnt fordelt overalt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 11-04-12 kl 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Tv-benken, enden av spisebordet, kjøkkenøy og kommoden i gangen, osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Hvor skal jeg begynne... Har noen sånne arkiveringshyller (heter de det?) på kjøkkenbenken. Der hoper det seg opp. Og på badet, på hylla over doen. Og skolagring sliter vi med - Gangen er til tider et katastrofeområde.
![]() |
#31 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Vaskerommet. Synes jeg vasker og vasker, men det fylles opp hele tiden. Og ettersom vi sorterer søppelet der inne også (plast, papir og kartong), er det en salig blanding av skittentøy og sorteringsavfall (søppelet ligger ikke i skittentøyskurven, dog). |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Jeg gruser dere! :sjuske: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
er her
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Altså, det er svært få plasser det er strøket her i huset. Men de plassene det definitivt er størst opphopning er:
![]() |
#36 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?
![]() |
#37 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Stolen på soverommet får ofte litt klær på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Nå ble jeg jammen inspirert til en hot spot fire drill
![]() |
#39 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Overalt. Jeg fører en stadig kamp for å holde spisebordet fritt for hauger og rot, men that's it.
![]() |
|
|