Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vi må snakke om Kevin

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 23:04   #21
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi må snakke om Kevin

Og den ansvarsfølelsen man føler, den krøp ut av skjermen og fikk meg til å føle meg skyldig.

Gammel 12-04-12, 23:16   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men det var ikke lite. Det var helt alvorlige greier. En vanskelig personlighet i bunnen toppet med en mor med en alvorlig depresjon som tok form av mangel på tilknytning til barnet er ikke lite. Det er inn i hampen mye.

Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 23:19   #23
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det var kjempemasse, det var en perfekt storm av problemer.
Men det føles liksom lite ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, egentlig.

Gammel 12-04-12, 23:21   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det virker lite fordi man ser at alle rundt ham virkelig gjør sitt aller beste. Og da virker det feil at det kan gå så til helvete uten overgrep eller sult eller stoff eller noenting. Det ser jo så greit ut. Men det var ikke det.

Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 23:31   #25
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Jeg tror ikke jeg klarer å få frem hva jeg mener.

Jeg syns ikke de rundt de gjør sitt beste, ikke de rundt henne heller. Det er så mange sånne småscener hvor man får lyst til å skrike fordi ingen reagerer.

Gammel 13-04-12, 09:42   #26
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Høh, samtalen mellom Kitty og Smilefjes ga meg bare enda større lyst til å se den. Men en god stund før leggetid, tror jeg.

Gammel 13-04-12, 10:14   #27
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Jeg tror jeg angrer mer på hvordan jeg så den enn at jeg så den, når jeg tenker meg om. Jeg var veldig langt nede og deprimert og hadde noen vonde følelser selv, og det hjalp virkelig ikke på. Midt på natta var det, også.
Jeg ser alltid på sånne filmer når jeg har det sånn, det er skikkelig teit.

Gammel 13-04-12, 10:16   #28
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://montages.no/2012/04/skyldfole...akke-om-kevin/

Denne anmeldelsen er utrolig god! Den oppsummerer akkurat det dere diskuterer- hva man kan kjenne seg igjen i og hvor grensene går for normalitet og sykdom. Jeg synes vel det er disse vanskelige grensene som nettopp gjør filmen så utrolig god. Man slutter ikke å stille seg spøersmål etter å ha sett den. Og det er etter min mening et stort steg.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.