|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinOg den ansvarsfølelsen man føler, den krøp ut av skjermen og fikk meg til å føle meg skyldig.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinMen det var ikke lite. Det var helt alvorlige greier. En vanskelig personlighet i bunnen toppet med en mor med en alvorlig depresjon som tok form av mangel på tilknytning til barnet er ikke lite. Det er inn i hampen mye. |
![]() |
![]() |
#23 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinDet var kjempemasse, det var en perfekt storm av problemer.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinDet virker lite fordi man ser at alle rundt ham virkelig gjør sitt aller beste. Og da virker det feil at det kan gå så til helvete uten overgrep eller sult eller stoff eller noenting. Det ser jo så greit ut. Men det var ikke det. |
![]() |
![]() |
#25 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinJeg tror ikke jeg klarer å få frem hva jeg mener.
![]() |
#26 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må snakke om KevinHøh, samtalen mellom Kitty og Smilefjes ga meg bare enda større lyst til å se den. Men en god stund før leggetid, tror jeg.
![]() |
#27 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vi må snakke om KevinJeg tror jeg angrer mer på hvordan jeg så den enn at jeg så den, når jeg tenker meg om. Jeg var veldig langt nede og deprimert og hadde noen vonde følelser selv, og det hjalp virkelig ikke på. Midt på natta var det, også.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må snakke om Kevinhttp://montages.no/2012/04/skyldfole...akke-om-kevin/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|