|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
lykkelig
|
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)
Ikke forrett. Ikke mer enn middag og dessert. Holder i hauger og lass kjenner jeg. En annen gang kan jeg fikse den forretten. Akkurat nå fikser jeg ikke tenke på det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Ris er enklest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)ovnstekte rotgrønnsaker er veldig godt sammen med ovnstekt laks. Vi pleier å bruke sellerirot, persillerot, løk, gulrot.
![]() |
#24 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Kjøp laksefilet i hele stykker i en fiskedisk. Beregn 200 g per. person ca (hadde kjøpt litt over 1,6-1,7kg til din gjeng)
![]() |
#25 |
lykkelig
|
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Ris er enklest ja. Det blir ris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Håper det blir bra i morgen, at du får slappet av og kost deg også! Fikk lyst på laks selv, jeg, så det blir det her i morgen selv om barna ikke spiser det. Kanskje vil de smake litt likevel.
![]() |
#27 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen. Gjester.Reker, ferdigkjøpte rundstykker, sitron, sitronpepper og dill?
![]() |
#28 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Jeg lager en kjempegod ovnsbakt laks. Alt i samme formen, og svusj inn i ovnen.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger virkelig tips til middag i morgen (gjester)Hvordan gikk det?
![]() |
|
|