Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-12, 15:04   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Egentlig anbefaler jeg dere Eik 2. etage, men det er ikke asiatisk. Bare veldig god mat til en svært overkommelig pris. Og massevis av vin hvis man velger vinmenyen.

Nå gjør du ikke valget noe lettere her! Hvorfor flyttet vi fra Oslo, egentlig?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 15:05   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Onda heter den vel, den nye på Aker Brygge? De har en sushirestaurant og en mixed asian, har de ikke? Den skal være litt fancy, men jeg har ikke vært der selv og kan ikke gå god for den.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 15:09   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sa feil om Onda. De har tre ulike restauranter, hvor de har en asiatisk med både sushi og annet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 19:14   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tidenes matopplevelse på sudøst på løkka nå på fredag!

Gammel 18-04-12, 19:15   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen spiste dim sum på Taste of China og var helt himmelfallen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 20:21   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Mannen spiste dim sum på Taste of China og var helt himmelfallen.

Han hadde blitt helt himmelfallen hvis han hadde lest om alle årsakene til at Taste of China med ujevne mellomrom blir stengt av helsemyndighetene også.

Gammel 18-04-12, 19:27   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Four seasons på Vikaterrassen veldig godt. Asiastisk fusion.

Gammel 18-04-12, 19:27   #8
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var på en thairestaurant på St. Haugen i fjor. Der fikk vi tilbud om en hasj-joint til dessert. Kan prøve å finne navnet på den om du vil?

Gammel 18-04-12, 20:16   #9
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Så mange gode forslag!
Veldig autentisk med en liten joint etter middagen, da, ihvertfall hvis man har opplevd backpacker-Thailand.

Det blir Plah på oss denne gangen.

Gammel 19-04-12, 11:46   #10
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på Hanami på lørdag og Plah på tirsdag!

Gammel 19-04-12, 11:51   #11
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg skal på Hanami på lørdag og Plah på tirsdag!

Høres bra ut! Ble du inspirert av alle de gode forslagene her?

Gammel 19-04-12, 12:20   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Høres bra ut! Ble du inspirert av alle de gode forslagene her?

Jupp!

Gammel 19-04-12, 12:12   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ble innlegget mitt fra i går av? Jeg var nemlig også kjapt innom for å anbefale Mr. Bay. Tidenes tåpeligste navn, for det høres jo ikke akkurat... eksklusivt ut, men maten var god, og stemningen upåklagelig! Morsom kelner hadde vi og.

Men kanskje ikke utpreget luksusfølelse da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 12:12   #14
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Plah er veldig bra, har spist der et par ganger og maten er nydelig. Små porsjoner dog.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 12:25   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper det er greit jeg stiller et tilleggsspørsmål i denne tråden? Det føltes overflødig å lage en egen.

Er det noen som vet om, og kan anbefale en restaurant med koreansk mat i Oslo?

Jeg anbefaler forresten å prøve koreansk en gang, om man vil teste en ny asiatisk smak. Det smaker virkelig annerledes enn både japansk og kinesisk. Bulgogi er veldig godt.

Gammel 19-04-12, 12:38   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TinTin Sushi på Lysaker stasjon har koreansk (og sushi) vet jeg. En venninne påstod at bulgogien var veldig god, men det var første gang jeg smakte så hva vet vel jeg.

Ikke verdens stiligste location, men hyggelig sted!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:27   #17
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jupp!

Herlig! Du får legge inn en liten anmeldelse her etterpå, da!
Jeg gleder meg til å teste Plah.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Håper det er greit jeg stiller et tilleggsspørsmål i denne tråden? Det føltes overflødig å lage en egen.

Er det noen som vet om, og kan anbefale en restaurant med koreansk mat i Oslo?

Selvfølgelig er det greit. Jeg har aldri spist koreansk mat, tror jeg. Det må prøves!

Gammel 19-04-12, 23:25   #18
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Nam Fah (jeg har bare prøvd den med inngang fra Kongens gate) har nydelig thai-mat til en OK pris, og jeg ville i utgangspunktet anbefalt den.

Men da jeg etterhvert fant ut at du hadde et krav om noe luksuriøst, så passer kanskje den restauranten bedre for en lunsj? Jeg har spist på Dinner uten at det var spesielt minneverdig. Skulle jeg anbefale noe luksuriøst, så måtte det bli Statholdergården. DET var minneverdig, det.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:33   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nam Kang i Torggata er en koreansk og japansk restaurant.

Restauranten er god, men jeg pleier å velge sushi eller japansk.

Gammel 21-04-12, 00:37   #20
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Change of plans. Det må bli tidlig middag, så da blir det Tabibito. Hvilke Dim Sum-retter kan du anbefale, Tjorven? Eller bør vi velge femretteren når vi først er der?

Sist redigert av Hot Lips : 22-04-12 kl 21:17.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.