|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!
Nå gjør du ikke valget noe lettere her!
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Onda heter den vel, den nye på Aker Brygge? De har en sushirestaurant og en mixed asian, har de ikke? Den skal være litt fancy, men jeg har ikke vært der selv og kan ikke gå god for den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Mannen spiste dim sum på Taste of China og var helt himmelfallen.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Han hadde blitt helt himmelfallen hvis han hadde lest om alle årsakene til at Taste of China med ujevne mellomrom blir stengt av helsemyndighetene også.
|
|
|
|
#8 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Vi var på en thairestaurant på St. Haugen i fjor. Der fikk vi tilbud om en hasj-joint til dessert. Kan prøve å finne navnet på den om du vil?
|
|
|
#9 |
|
kissable
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Så mange gode forslag!
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Hvor ble innlegget mitt fra i går av? Jeg var nemlig også kjapt innom for å anbefale Mr. Bay. Tidenes tåpeligste navn, for det høres jo ikke akkurat... eksklusivt ut, men maten var god, og stemningen upåklagelig! Morsom kelner hadde vi og.
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Håper det er greit jeg stiller et tilleggsspørsmål i denne tråden? Det føltes overflødig å lage en egen.
|
|
|
|
#16 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!TinTin Sushi på Lysaker stasjon har koreansk (og sushi) vet jeg. En venninne påstod at bulgogien var veldig god, men det var første gang jeg smakte så hva vet vel jeg.
|
|
|
|
#17 |
|
kissable
Herlig!
Selvfølgelig er det greit.
|
|
|
#18 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Nam Fah (jeg har bare prøvd den med inngang fra Kongens gate) har nydelig thai-mat til en OK pris, og jeg ville i utgangspunktet anbefalt den.
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Nam Kang i Torggata er en koreansk og japansk restaurant.
|
|
|
|
#20 |
|
kissable
Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo!Change of plans. Det må bli tidlig middag, så da blir det Tabibito. Hvilke Dim Sum-retter kan du anbefale, Tjorven? Eller bør vi velge femretteren når vi først er der?
Sist redigert av Hot Lips : 22-04-12 kl 21:17. |
|
|
|
![]() |
|
|