|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hotell i TrondheimNoterer meg Nidelven til neste besøk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i TrondheimRica Nidelven sier jeg også!
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hotell i TrondheimJeg spiser ikke så mye frokost, men har prøvd lunsjen på Nidelven, og den er god.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hotell i TrondheimNidelven er veldig bra, ja. Jeg har akkurat kommet hjem fra Trondheim nå, og bodde på Rica Bakklandet, det åpnet i august i fjor så det er fortsatt ganske nytt. Kjempefint rom, god service og veldig bra frokost, om enn ikke like fantastisk som på Nidelven. Bare sånn hvis det er fullt der, og det er det ofte.
|
|
|
|
#6 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i TrondheimOmrådet rundt Rica Bakklandet er mykje koslegare (altså pittoreskt sett, ikkje sånn at det pleier vere masse guffent rundt det på torget). Det er litt lengre til Spektrum frå Bakklandet, men du kan gå langs elvepromenaden heile vegen. |
|
|
|
![]() |
|
|