Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du smilt av i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-12, 00:15   #21
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

I dag har virkelig vært en glad dag.
Våknet til sol, fin sykkeltur til og fra jobb, som alltid morsomt morgenmøte med fantastiske kolleger, gladnyhet angående en pasient, latterkramper på lunch med to gode venninner, godflørt med min 20 årige favorittkelner, bollebaking sammen med 7 gutter på 11 år, Torsdag kveld fra Nydalen på tv.
Rett og slett en fantastisk dag!!

Gammel 20-04-12, 00:16   #22
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg måtte smile da jeg la lillesøster i kveld. Jeg avsluttet leggeseansen med å si: "God natt, gullet mitt" og fikk til svar: "God natt, potetgullet mitt", etterfulgt av masse fnising.

Gammel 20-04-12, 00:22   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på babysvømming idag. Og så har jeg blitt smilt til av liten mikro mange ganger. Og det er sol.

Gammel 20-04-12, 00:30   #24
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og Frøkna har ledd mye sammen i ettermiddag, av noe så banalt som norskleksen hennes. Hun skulle skrive om den norske språkutviklingen fra middelalderen og frem til idag.

Gammel 20-04-12, 07:11   #25
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin tråd. akkurat stått opp så ikke rukket å smile så mye, men smilte da sønnen min kom og la seg sammen med meg i dag tidlig.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 07:45   #26
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg smilte da snuppa på to sa " Kjære Mamma" i morges.

Gammel 20-04-12, 08:09   #27
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Jeg smilte da jeg så hvor hoppende glade de to eldste jentene ble da de fikk se resultatet av batikkbuksene vi laget sammen i går kveld.

Jeg smilte også flere ganger da jeg så hvor glad lillebror blir når storesøstrene leker med han på gulvet. Når han stråler av glede.

Gammel 20-04-12, 08:44   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke bare smilt, jeg har ledd høyt!
Hørte Henriette Liens kjappe oppsummering av ukens Paradis Hotel på radioen i bilen.

Nå skal jeg på jobb og det blir en bra dag!
Grunn nok til å smile bare det.

Gammel 20-04-12, 08:50   #29
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag lo jeg etter at deigene jeg satte til kaldheving i natt nesten hadde krabbet ut av kjøleskapet...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 08:52   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pluggen sitter pjusk og dårlig og ser på Drømmehagen, Sumo ligger i vippestolen ved siden av og prøver å få ham til å smile.

Gammel 20-04-12, 09:03   #31
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Av myke, varme barnekropper som kommer inn i senga mi rett før vekkerklokken ringer (Andungens ringer før min), og minsten som synger barnehagens godmorgensang av full hals.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 09:50   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så langt har jeg smilt av den strålende blide Knøtteliten som satt på potta og ropte etter paaa-pir, av Knotten som svarte "og det til deg også!" da jeg ønsket ham en fin dag, av termometeret i bilen som sa at det var 11 grader ute, av gode tilbakemeldinger på e-post (jobb) - i det hele tatt en god start på dagen!

Gammel 20-04-12, 09:58   #33
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg smilte da jeg gikk av badevekta i morges. Og over gleden til Minstemor da hun fikk på seg kjole og tights med Hello Kitty i morges, hennes favorittfigur.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:00   #34
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg smilte av toåringen som snakka med en morratrøtt storebror - "E du tløtt? Æ e ikke tløtt, æ e BLIIIII!".

Gammel 20-04-12, 10:07   #35
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine tråden.

I dag har jeg smilt av en fin sms jeg fikk på vei til jobb, skrevet med smilefjes/illustrasjonene i Iphone, slik at det ble en historie.

Gammel 20-04-12, 11:38   #36
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Mannen er hjemme pga en forkjølelse, og er selvsagt døende. Men han er tapper, så han klarer å lire av seg noen morsomheter.

Startet dagen med å smile, for jeg våknet før klokka. Det er nydelig...

Gammel 20-04-12, 11:47   #37
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morgensola fikk meg til å smile.
Fine ord og komplimenter fra en kollega fikk meg til å smile. Jeg klarer nesten å bare nyyyte det istedenfor å prøve å bortforklare rosen for meg selv.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 11:51   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Fineste barnehagen i hele verden får meg til å smile hver dag. Elsker henting og levering der, alltid blide, avslappede ansatte med godt humør og god tid til hvert enkelt barn. Fine, fine barnehagen. Jeg kommer til å savne den.

Gammel 20-04-12, 11:52   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smilte (og lo!) da mikrohunden min ble helt fra seg av begeistring fordi naboens boxer kom på besøk i hagen og måtte opp på to for å slikke en velkomsthilsen i munnviken hans.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 11:53   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg smilte (og lo!) da mikrohunden min ble helt fra seg av begeistring fordi naboens boxer kom på besøk i hagen og måtte opp på to for å slikke en velkomsthilsen i munnviken hans.

Savner vofsene mine!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.