"Ny" garderobe på 1-2-3 ...og kom gjerne med øvrige innspill!
Fornøyd! 
Nå var jeg nemlig lei, og det så til de grader på overtid. Garderoben på soverommet har vært en issue siden vi flyttet inn for 2.5 år siden, men det havnet allikevel langt ned på listen over prioriteringer - og nå som jeg også har vært alene i straks et år, så har jeg ikke råd til noen skyvedørløsning med det første heller.
Derfor; hvordan få ny garderobe på 1-2-3?? Jo, man tar en impulsiv tur på IKEA, selvsagt uten å tenke tanken om å ta noen mål før man drar - og så handler man på måfå, og kommer til slutt hjem med et par gardinskinner, klips og gardiner i håp om at det kanskje funker, passer ... Alt sammen for under 500,- kroner, me like!!
Litt flaks må man ha, de to skinnene i skjønn forening passer målet nær på milimeteren og jommen er det ikke så jeg nesten slipper å legge opp gardinene med lengde 2.50 også!! 
Jeg synes det gjorde seg veldig selv om det "spiser" litt av rommet. Det er dog plass nok i massevis, og i og med at den rotete garderobeløsnigen var det første man så på vei inn i rommet, er det allerede en fryd å åpne døren inn det nå! 
Men nå, nå har jeg lyst til å freshe opp resten av rommet også. Pga en TV som har hengt på fondveggen, er tapeten ødelagt av 6-8 store og stygge hull, så jeg lurer rett og slett på om jeg skal tapetsere veggen på nytt. Jeg har også lyst til å kvitte meg med gavlen, og kjøpe/lage en ny, en smalere (dybdemessig) og lysere en, og supplere med små nattbord i steden.
Umiddelbart hadde jeg nok sett for meg en lys grå gavl, høyere enn den som er der i dag, en tapet som gikk mer i lyse og/eller grå toner. Men nå lurer jeg på om det kunne være stilig å male veggeb i f.eks en mørk grå eller lilla farge og kjøre skinne i taket tilsvarende garderobeb og lage en "gavl" av hvite gardiner midt på?? Kunne det være stilig tro?
Tanker, forslag til tapet, gardiner til vinduet, farger og _hva har du_ tas imot med stor takk - jeg tror jeg er litt blind og slett ikke sikker på hva jeg egentlig ser for meg ...