|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Plantegning / løsninger badJeg så noe kult, men jeg kan jo ikke tegne det og jeg husker ikke hvor jeg så det.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantegning/løsninger badFebruarmamsen sin løsning var kjempebra. Dusjkabinett er ikke noe problem å rengjøre hvis man velger det rette kabinettet. Vårt er genialt i så måte. Veldig enkelt å holde rent. Syns det er mye mer jobb å rengjøre dusjvegger og fliser/fuger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Plantegning/løsninger badFebruarmamsens badforslag ser akkurat ut som vårt bad.
![]() |
#4 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantegning/løsninger badJeg liker løsningen til Februarmamsen kjempegodt, men ønsker meg nok mer plass til skittentøy etc. Vi har begrenset med bodplass i leiligheten også, så jeg ønsker en del oppevaringsplass på badet. Blir gal av å skulle ta avgjørelser på dette her kjenner jeg. Vi skal i møte med prosjektleder for rehabiliteringen på tirsdag, så tar mer enn gjerne i mot gode tips frem til da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantegning/løsninger badHva med å sette dusj på motsatt vegg, nær badekaret. Det gir en skillevegg midre og ikke mindre plass.
![]() |
#6 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Plantegning/løsninger bad
Refererer du til den siste tegningen jeg la ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantegning/løsninger bad*følgermeditråden* |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantegning/løsninger badEr dere ferdige med oppussingen? Spent på hvordan det ble |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Plantegning/løsninger badÅ, var dette en gammel tråd? Nå når jeg hadde levd meg inn i alle problemstillingene her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Plantegning/løsninger badVi er ferdige og nyinnflyttet. Har lagt ut et bilde i en annen tråd, skal få lagt ut mer når det verste flyttekaoset har lagt seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|