Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Plantegning/løsninger bad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 20:35   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantegning / løsninger bad

Jeg så noe kult, men jeg kan jo ikke tegne det og jeg husker ikke hvor jeg så det.

I et hjørne sto vaskemaskin og tørketrommel i tårn. Så var det en vegg. Så en dusjnisje og en vegg til. Altså var vaskenisjen og dusjnisjen like brede. Og det geniale: de delte skyvedør. Ved dusjing: dør foran dusj, når ikke dusjing: dør foran vaskestasjon.

Gammel 15-05-12, 19:26   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Plantegning/løsninger bad

Februarmamsen sin løsning var kjempebra. Dusjkabinett er ikke noe problem å rengjøre hvis man velger det rette kabinettet. Vårt er genialt i så måte. Veldig enkelt å holde rent. Syns det er mye mer jobb å rengjøre dusjvegger og fliser/fuger.

Her er kabinettet vi har: http://haraldlarsen.no/public/membersite/products/1474

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:42   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Februarmamsens badforslag ser akkurat ut som vårt bad. Så jeg kan underskrive på at det er en god løsning.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:04   #4
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker løsningen til Februarmamsen kjempegodt, men ønsker meg nok mer plass til skittentøy etc. Vi har begrenset med bodplass i leiligheten også, så jeg ønsker en del oppevaringsplass på badet. Blir gal av å skulle ta avgjørelser på dette her kjenner jeg. Vi skal i møte med prosjektleder for rehabiliteringen på tirsdag, så tar mer enn gjerne i mot gode tips frem til da.

Innspill på denne feks?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 10:24   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hva med å sette dusj på motsatt vegg, nær badekaret. Det gir en skillevegg midre og ikke mindre plass.

Gammel 16-05-12, 12:46   #6
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Hva med å sette dusj på motsatt vegg, nær badekaret. Det gir en skillevegg midre og ikke mindre plass.

Refererer du til den siste tegningen jeg la ut?

Blir ikke plass til både toalett, dobbel servant, badekar og dusj på den veggen.

Gammel 18-05-12, 09:25   #7
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*følgermeditråden*

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 16:19   #8
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er dere ferdige med oppussingen? Spent på hvordan det ble.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 19:07   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, var dette en gammel tråd? Nå når jeg hadde levd meg inn i alle problemstillingene her.

Ang. skyvedør, altså selve inngangsdøra: Den går jo inn i veggen, og på den veggbiten der døra er inni kan man ikke henge innredning, siden det er tomrom bakom og ikke noe å feste i. Bare som et tips hvis andre vurderer det. Men her kunne jo skyvedøra gått inn i veggen ved toalettet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 09:40   #10
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Vi er ferdige og nyinnflyttet. Har lagt ut et bilde i en annen tråd, skal få lagt ut mer når det verste flyttekaoset har lagt seg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.