|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg var sist helg og da betalte vi 650kr. Det inkluderte spa for alle, bruden fikk massasje mens vi andre fikk prøve forskjellige rom, type sauna, damp, boblebad osv. Bare det var 400kr pr person, men det var jo deilig da
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?
For ikke å snakke om hvor koselig det der hørtes ut! |
|
|
|
#23 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Vi bidro med 600,- ifjor sommer. Akkurat da var det i meste laget for oss, men det var viktig for meg så vi prioriterte det.
|
|
|
#24 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#26 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg kunne bidratt med to tusen hvis det var mye for MEG. men det er klart før dyrt uansett egentlig.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Utdrikningslag til 1500-2000 hadde jeg ikke prioritert. Når det er snakk om slike beløp er det for oss snakk om prioritering som kjennes og jeg ville nok ikke prioritere utdrikningslag så høyt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Greit å være jente, da slipper vi det meste du rammer opp sist der Hattifnatten. Gleder meg til imorgen jeg! De 700 inkl tapas og drikke om kvelden. Jeg blir brusdrikkende da.
|
|
|
#29 |
|
Drømmer
|
Mye av det fnatten ramser opp, hadde jeg absolutt blitt med på. Mulig det det er synd jeg er jente da. Sist redigert av Chablis : 11-05-12 kl 22:11. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det er klart det går hvis man kan få gjort noe man har drømt om og virkelig ønsker å gjøre. Mange som gifter seg er unge og uten barn og da har man kanskje litt romslighet og ikke så mange faste utgifter og kan spare inn andre steder.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Det var da grusomt dyrt? Jeg hadde takket nei, helt klart.
|
|
|
#32 |
|
Måtte lese listen en gang til og nei, de tingene orker ikke jeg heller.
|
|
|
#33 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?+- 500 er vanlig heromkring |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Syntes det hørtes helt vilt ut. Hadde jeg ikke blitt med på tror jeg. Da jeg var forlover og var arrangør så var det et poeng å holde kostnadene nede for å få flest mulig med. Gjengen er liksom spredd over landet så ganske mange måtte reise. Helga endte på 400 pr pers. Det inkl lunsj, musserende, engangsbestikk, bensin/diesel til buss, middag og snacks/pynt osv. Aktivitetene vi hadde var gratis. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Sist tdrikningslag jeg var i kostet 1200 per pers. Det synes jeg var OK, vi fikk mye for prisen. Vi leide kokk og hadde 5-retters middag, og overnatting.
|
|
|
#36 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg kjenner at jeg får høyt blodtrykk hver gang jeg hører om utdrikningslag i den type prisklasse. Jeg hadde blitt ganske opprørt om min forlover hadde lagt opp til noe sånt, heldigvis kjenner hun meg bedre.
|
|
|
#37 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Jeg arrangerer utdrikningslag i løpet av de par neste ukene, og det er klart, med både introdykkekurs, fallskjermhopp, poledancingkurs, mannlig stripper og kostymer til alle involverte så blir det jo raskt litt penger av det. For ikke å snakke om spesial-utdrikningslag-t-skjorte til brura!
|
|
|
#38 |
|
Stakkars venninna mi fikk akkurat det i 2004 da jeg var forlover. En vi hadde klippet opp så hun måtte vise magen hele dagen.
|
|
|
#39 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#40 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?Det er dumt om prisen ekskluderer mange av de potensielle deltakerne. Jeg vil tro det er viktigere for brud/brudgom in spe at de kan ha en hyggelig mimredag med mange venner rundt seg enn at de skal ha fallskjerm-/rafting-/rapelleringsopplevelsen. For 1600,- skulle det ha vært en nær venninne. Hadde det vært snakk om RIB hadde jeg nok uansett stått over den biten. :been there, never again:
|
![]() |
|
|