|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvilken spillkonsoll?
Velg den konsollen som har de spillene du liker best, Xbox 360 og Playstation 3 er ganske like ytelsesmessig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Det er det jeg ikke klarer.
Ja, jeg tror egentlig det.
|
|
|
#23 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilken spillkonsoll?Jeg kan jo ikke kjøpe noe utdatert.
|
|
|
#24 |
|
Populærkulturjunkie
|
Jeg er bittelitt over middels spillinteressert kan du si |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken spillkonsoll?Man får vel de aller fleste spill i alle formater vel, altså både WII, Xboks og PS3.
|
|
|
|
#26 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Hvilken spillkonsoll?Enig med det Juste sier. Vi har både PS3, Wii og Xbox360 m/Kinect hjemme. Det er definitivt Xbox'en som blir mest brukt. Kinect-spill blir stadig mer avanserte og det kommer nye spill hele tiden. Wii har et par klassikere, men i forhold til Kinect er Wii sports etc. fryktelig begrenset fordi du må ha beina på et brett. Dessuten går det lang tid mellom hver gang det kommer ut et Wii-spill spill jeg faktisk har lyst på. PS3 har få eller ingen trimspill, men får ellers omtrent de samme spillene som Xbox. Eneste fordelen med PS3 er litt kjappere maskin og bluray-spiller.
|
|
|
#27 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvilken spillkonsoll?Teknisk sett er både PS3 og X-box langt mere avanserte enn hva det Wii er. Den eneste grunnen til å kjøpe en Wii, er muligheten til å spille spill laget av Nintendo, for de kommer ikke til andre konsoller.
|
|
|
|
#28 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilken spillkonsoll?Jeg er nå eier av Xbox 360 med kinect.
|
![]() |
|
|