|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?
Vi kjøpte den samme på salg den 30/4 ble levert fra lager i Stavanger fem dager senere. De har vel gått tom da? Møblene Nice hagegruppe er fine og kan anbefales.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?Jeg krysser fingrene for at det går bra. Det er Valencia jeg har bestilt. Den er brun flett med beige puter. Liten og nett hjørnemodell, og passer budskjettet mitt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?http://www.living.no/newsread/produc...earch=Valencia
|
|
|
#4 |
|
25 % av denne, så det blir... 1248 i avslag? Bare 3747 å betale. Så, jeg kan alltids vente. Ikke så rart at lageret er tomt, men litt rart at de starter kampanje med tomme lagre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Men jeg skal ha min først! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?Jeg har ikke sett noe reklame for det i det hele tatt. Og veldig rart at de ikke nevner det på hjemmesiden sin. Jeg tror de trenger noen markedsføringstips.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?Vi har rottingsofa, hjørne, bord og stol fra Europris. Var skeptisk, men det holder veldig godt. Tre år gammelt nå, like fint. Betalte 6000,- for alt sammen, sofaen er stor.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?Den kom til Stavanger 31. mai, godt innenfor det som var lovet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?På lørdag skal sofaen komme. Krysser fingrene! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?Kjøpte utemøbler (rotting hjørnesofa med bord) fra Living for et par år siden. De hadde ikke på lager i butikken så den ble sendt fra sentral lageret. Vi hadde heller ikke hatt mulighet til å få den med hjem pga størrelsen. Tok litt over en uke, men den ble levert når de hadde lovet.
|
![]() |
|
|