Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-12, 19:28   #21
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?

Jepp, det var Star Tour. Se innlegget jeg postet omtrent samtidig med deg.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 19:49   #22
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mallorca er jo ikke så langt unna?
Vi skal til Palma Nova i sommer og tenkte å besøke akvariet. Ellers blir det nok mest strandliv og bading.

Gammel 15-05-12, 19:56   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Jepp, det var Star Tour. Se innlegget jeg postet omtrent samtidig med deg.

Hehe, så det rett etter jeg postet innlegget mitt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:07   #24
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Det høres ut som en ypperlig ide!

Jeg reiste med frøkna i høst, da var hun vel 2,5 år. Og alt gikk som en drøm! Frøken trass oppførte seg pent en hel uke i strekk, inkludert maaange timers ventetid på flyplassene pga forsinka fly begge veier.

Dagene ble stort sett tilbragt i og ved bassenget, og så testa vi stranda en dag. Kveldende ble tilbragt på balkonen med en stabel gode bøker. Skikkelig luksus!!

Jeg ville på sunwing resort, men det var alldeles utsolgt, så vi endte på et sungarden. Det var veldig fint det også, masse masse barn, flotte basseng og barnevennlige omgivelser!

Og så hadde de miniland som ungene kunne være på, sammen med aktivisører. Jeg benka meg på solseng rett utenfor døra til miniland, så kom frøkna bare ut når hun ville være med meg

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:52   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ungene her er i ekstas etter å ha fortalt dem at det blir Callisto i år også.
Vi ble kjent med en familie med barn på 3 og 5 år og de var også like fornøyd,
det er VELDIG barnevennlig, alt fra underholdning, mat på AI til basseng og strand.
Vi tok oss noen småturer utenfor hotellområdet, men ungene ville helst være på hotellet hvor det skjedde masse,
bamseparade, bamse og klovneshow hver dag osv.
Det var omtrent kun barnefamilier, eller foreldre som reiste alene med barn, ikke tegn til bråk eller festing.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 21:10   #26
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er godt kjent på Sunwing Resort i Alcudia og Cala Bona på Mallorca, Sunwing på Rhodos og Sunwing Resort på Kreta.

Jeg så egentlig litt for meg Alcudia, da jeg VET at det er veldig barnevennlig der. Men jeg skal sjekke ut litt....

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 21:11   #27
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Her må jeg følge med. Jeg og 3-åringen får i hvertfall èn uke alene i sommer og jeg kunne tenkt meg å finne på noe. Har sett meg litt rundt om i Norge, jeg da, men du vil kanskje til sydligere strøk?

Gammel 15-05-12, 21:17   #28
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde vært veldig deilig med sol og varme.

Men samtidig bør det ikke være skitdyrt..

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.