|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jepp, det var Star Tour. Se innlegget jeg postet omtrent samtidig med deg.
![]() |
#22 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Mallorca er jo ikke så langt unna?
![]() |
#24 |
Klar
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Det høres ut som en ypperlig ide! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Ungene her er i ekstas etter å ha fortalt dem at det blir Callisto i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jeg er godt kjent på Sunwing Resort i Alcudia og Cala Bona på Mallorca, Sunwing på Rhodos og Sunwing Resort på Kreta.
![]() |
![]() |
#27 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Her må jeg følge med. Jeg og 3-åringen får i hvertfall èn uke alene i sommer og jeg kunne tenkt meg å finne på noe. Har sett meg litt rundt om i Norge, jeg da, men du vil kanskje til sydligere strøk?
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Det hadde vært veldig deilig med sol og varme.
![]() |
![]() |
|
|