|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Kirkeklokkene skulle ringe x antall ganger før den stoppet, men den bare fortsatte. Så kirketjeneren måtte løpe opp for å slå de av, før hun kom hastende ned igjen og fikk lukket opp døra.
![]() |
#22 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
Åpen bar. Etter middagen helte hun drinker i veska si, sjangla rundt og var helt fjern.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ikirken mistet jeg nesten det der lårbåndet som en har på seg under kjolen.. Fikk liksom slept det med meg med skoen slik at det ikke ble liggende igjen i midtgangen. Og så gikk vi ALTFOR fort, jeg ble nesten slept ned midtgangen. Presten snakket bare om 17.Mai og ingenting om oss som faktisk skulle vies (vi ble gift 22. Mai). Håret ble ikke osm jeg hadde tenkt, det ble sånn "puddelkrøll" og ikke korketrekkerkrøller. Mamma falt ut med venninnen min som hadde ansvaret for gavebordet. Ingen av mannen venner eller mine venner ville snakke med hverandre, de bare grupperte seg på hver sin side av lokalet.. Og det var pinlig for det var et lite lokale og vi var virkelig ikke mange gjester. Sånn det var en lang historie kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi giftet oss i New York. Derfor var det ikke tid til noen prøvetime hos frisøren. Jeg bestilte time hos en frisør rundt hjørnet fra hotellet. Jeg kommer dit, de tar på håret mitt og ser skrekkslagne ut. Hvorpå de hysterisk mumler: "It's impossible. Can't do anything with this." Jeg har typisk skandinavisk hår; utrolig mange hårstrå, men de er veldig tynne. Og jeg hadde "valgt" en latinamerikansk frisør som var vant til en veldig annen hårtype. De holdt på med dette i godt over en halvtime. Da ble jeg litt stressa, for jeg kan IKKE fikse hår.
![]() |
![]() |
#25 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg skremte forøvrig vettet av venninna mi når hun skulle gifte seg. Jeg skulle være forlover, også bestemte jeg meg for å stikke innom frisøren hun var hos en liten stund før vi skulle være i kirka. Hun fikk panikk og lurte på om ikke jeg hadde tenkt å pynte meg. Jeg kom nemlig i joggebukse og genser, og mente selv at jeg hadde allverdens av tid til å pynte meg, det var jo tross alt 40 minutter til vielsen startet.
![]() |
#26 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ja, det hadde jeg nesten glemt: Organisten kom i siste lita og presset seg frem et par minutter etter vielsen skulle ha startet.
![]() |
#27 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg hoppet i sånn skjerm ut fra et fjell (tandemhopp) to dager før dagen, og kunne bruke sko i cirka fem minutter. På med sko for bilde og seremoni, ellers barfot resten av dagen. Takk og lov for finevær. Crocs hadde vært mye verre...
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg tror ingenting holdt på å gå galt i mitt bryllup.
Hva slags bunad har du?
![]() |
![]() |
#29 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Som Fnatten hadde vi et lite og uformelt bryllup, og middagen var på restaurant, så jeg hadde et avslappet forhold til det hele. Det eneste jeg kommer på er at de italienske restauranteierne hadde skrevet neders på menyen: "The bride and groom wants to thanks all their guests for a special day." På menyen til to engelsklærere.
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Forloveren min tråkket på det lange sløret mitt på vei ned midtgangen
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 15-05-12 kl 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Veeeel, det var jo litt lite framsynt å glemme å kjøpe kaffe. (Kodak moment nr. 1: Lett hysterisk brud takker gråtende sin svenskehandlende tante for hennes vilje til å kjøre hjem etter kaffelageret sitt.) Å glemme å ta ut tusen forhåndsstekte blini fra fryseren også. (Kodak moment nr. 2: Amper brud hakker løs på frossen bliniklump med brødkniv, til fare for sine omgivelser.)
![]() |
#32 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Pyntestroppen over skulderen på den fiiine brudekjolen raknet. Heldigvis gikk den ikke helt av. Oppdaget det i bilen på vei til fotografen.
![]() |
#33 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Nå hadde vi et lite bryllup, med kun våre aller nærmeste tilstede. Foreldrene mine mente at "Neida, dere trenger ikke kjøpe vin til maten, vi har massevis liggende". Det viste seg at nevnte vin hadde blitt lagret på et heller varmt vaskerom, og var blitt til eddik. Heldigvis giftet vi oss på en fredag innenfor vanlig arbeidstid, så "katastrofen" ble unngått da stefaren min tok en tur innom polet på veg hjem.
![]() |
![]() |
#34 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Pappa hadde så mye å styre med i forhold til bryllupet (vi skulle blant annet weboverføre vielsen, noe som ikke var så vanlig i 2001), så han kom alt for sent og hentet meg. Vi var 20 min forsinket, pappa superstressa, jeg bare lo. Vielsen ville jo ikke starte før jeg kom lell.
![]() |
#36 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vel, to dager før ringte kameraten vår, som skulle være taffelmusiker under middagen og spille med bandet senere på kvelden (hans kamerater), med skjelvende stemme og fortalte at det visst var den helgen de skulle til Cambridge og ikke helgen etter. Han fikk så ørene flagret og litt til. Mannen min har fremdeles ikke klart å svelge den episoden helt. Det ordnet seg i siste liten, vi klarte å få fatt i noen som spilte helt ok musikk (ikke noe jeg husker, hadde de vært veldig gode hadde jeg nok husket det).
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Den verste blunderen i bryllup gjorde jeg som forlover. Bruden hadde nemlig datet en med samme navn som brudgommen rett før og det var han det var referert til når jeg kom med sitat fra mail hun hadde sendt meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ler av deres gode historier. Heldigvis ikke noe prekært i mitt eget bryllup, annet enn at jeg var så redd for å søle middag på kjolen at jeg hadde dandert en serviett pent langs utrigningen. Det var det ingen som minnet meg på når bildene ble tatt ved bordet, så jeg ser ut som en liten fjott med smekke på alle bildene under middagen.
![]() |
#39 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Mens jeg satt og spiste frokost kom min venninne lettere hysterisk inn i rommet og kunne fortelle meg at det var hull i brudekjolen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg var en avslappet brud, med unntak av at jeg var veldig nervøs for å gå opp midtgangen med pappa. Dyr kjole med litt slep hadde jeg, med en cape, siden det var kaldt.
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 15-05-12 kl 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|