Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ligger Crocs-prisene på?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 12:08   #21
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ligger Crocs-prisene på?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere som sier dere har sett Crocs til 299,- og lignende, dere har vel sjekket at de ER ekte? For jeg går jo ofte forbi skobutikker der det henger "Crocs" i haugevis, men da er det som regel juksesko.

Man ser jo fort om de har Crocs merket eller ikke

Gammel 02-04-07, 12:12   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det er jo det jeg håper på hehe, men det kan jo hende noen hadde sett dem på avstand og trodd de var ekte. Man må jo gå bort til dem for å se merket. Noen er jo ganske så like originalene.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:44   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Platou selger iallefall ekte Crocs til 399 for voksenstr.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:49   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:12   #25
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Man ser jo fort om de har Crocs merket eller ikke

Jeg trodde det holdt at skobutikken hadde et stort skilt der det sto Crocs 299, men det var visst bare juks like vel.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 00:00   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg trodde det holdt at skobutikken hadde et stort skilt der det sto Crocs 299, men det var visst bare juks like vel.

Virker som om at alle kaller kopiene for Crocs, og det er jo faktisk ikke riktig.

Gammel 03-04-07, 00:25   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes jo mange Crocs-kopier. Jeg ville sagt at det var brudd på markedsføringsloven om butikker reklamerer med Crocs som er fake.

Crocsene på Platou til 399 er ekte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 20:24   #28
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På taylorshoes kommer vanlige crocs under momsgrensa, og da blir det ca. 300 inkl. porto.

Gammel 04-04-07, 20:30   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo prøve Crocs i butikken, og finne rett størrelse, og så bestille på nett. Her har jeg bestilt til meg selv, gubben, Mathias, min søster, mor, far og flere venner, og har ikke bommet på størrelsen så langt.

Her selges originale Crocs på XXL og Platou. Mye dyrere enn fra taylorhoes.com, hvertfall.

Gammel 04-04-07, 20:48   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere som sier dere har sett Crocs til 299,- og lignende, dere har vel sjekket at de ER ekte? For jeg går jo ofte forbi skobutikker der det henger "Crocs" i haugevis, men da er det som regel juksesko.

De jeg så til 299 hadde Crocsmerket på seg, ihvertfall. Tror det var et eller annet supertilbud, så jeg aner ikke hvor mange dager det gjaldt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 22:33   #31
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker 40 i sko. Trekker nok mer på bredden enn på lengden. Jeg har W (women) 8 i modellen Cayman. Om noen dager får jeg bronsjefargede Mary Jane fra Taylorshoes.comm i samme str.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.