|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...
Tror vel egentlig ikke at Dagsavisens lesere er de som ønsker Dan Børge som ny underholdning - og ei heller at Dan Børge leser dagsavisen...
|
|
|
#22 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...Den var jo veldig fin da, og at Dagbladet gikk på
|
|
|
#23 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Jeg leste Dagsavisen før Dagbladet.no, og skjønte at det var noen på desken som hadde lest andres aviser litt vel kjapt i morges |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...
Ja, det var derfor jeg trodde det var sant. Fantastisk at Dagbladet gikk på.
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Som Finansavisen skrev i dag: Du vet at karrieren din er på hell når årets aprilsnarr er at du skal lede et tv-show...
|
![]() |
|
|