|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenI dag gleder jeg meg til å grille middag en gang utpå kvelden, når jeg kommer meg hjem fra jobb (forskjøvet arb.dag pga. streiken).
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å få besøk av bestisen neste helg! Gleder meg også til ordinær UL i neste uke (og gruer meg litt). Og ikke minst så gleder jeg meg til en uke i Italia om en mnd. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat nå gleder jeg meg veldig til vi får den nye bilen vår. Ikke så rart det når familiebilen nå er en liten 2-dørs Mitsubishi Colt til 2 voksne og 3 barn og siden det er midtbelte bare bak så er det jeg som må trykke meg inn i baksetet om alle er på tur sammen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenEg gler meg til å treffe ungane mine i dag! Dei har vore hos pappaen sida torsdag og skal ha ei overnatting hos meg før dei drar til han igjen i morga. Ei slik natt ut av det blå utenom vanlig ukessamvær er alltid prega av "lørdag midt i uka".
|
|
|
|
#27 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat i dag gleder jeg meg til skolestarteren skal legge seg. : planleggingsdag i barnehagen: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenKortidsperspektiv: til middag. Skal lage tandoorikylling som er en av mine favorittretter
|
|
|
#29 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenOg så grugleder jeg meg til 2 uker i Tyrkia om en måned, gleder meg til ferie, sol og varme, gruer meg til å være uten kjæresten i 2 uker :forelska og avhengig:
|
|
|
|
#30 |
|
Er frisk!
|
Sv: Den store hva gleder du deg til trådenJeg gleder meg til utviklingssamtale for Storebror. Det er lenge siden vi har fått noen tilbakemelding på hvordan det går, så det er spennende.
|
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til en ettermiddag uten planer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-05-12 kl 17:10. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenTil å bli ferdig med å vaske i det gamle huset vi har leid - forferdelig sted, så det skal bli så godt å slippe å tenke mer på det. |
|
|
|
#33 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til mamma kommer hjem fra USA, hun dro i august og både jeg og ungene lengter veldig etter å se henne igjen. Hun har ikke råd til billett hjem før skattepengene kommer, så jeg krysser fingre og tær for at hun er i den første puljen som får utbetalt skattepenger.
|
|
|
|
#34 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å se begge jentene spille fotballkamp i kveld og til en gåtur sammen med ei venninne etterpå!
|
|
|
#35 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å spise laksen som ligger på grillen just nu. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Einsam
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til show på torsdag - Urbane Totninger hvis noen har hørt om det. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg så innmari til ferie i Italia om 2 mnd, skal bare kose oss vi fem i tre deilige uker!
|
|
|
#39 |
|
Superbasinella
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til |
|
|
|
![]() |