|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig??
Det er bare tull, rett og slett. (Jeg protesterer ikke på at din bunad ser pen ut, men på din påstand om at alder og bruk er uten betydning.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Jeg har passet på å legge den inn i rett kategori, har lagt ut informasjon og en hel drøss med bilder.. Sist redigert av Skilpadda : 06-06-12 kl 22:36. Årsak: link til Finn-annonse slettet |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Selge bunad, umulig??[link til Finn-annonse slettet] Sist redigert av Skilpadda : 06-06-12 kl 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?
|
![]() |
![]() |
#27 |
Nybegynner
![]() |
Jeg skjønner at du kan se den sånn, men det var ikke det som var hensikten min bak innlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Her tror jeg det er prisen ja. Når det er så lite å spare tror jeg heller folk velger å sy helt nytt.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 05-06-12 kl 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Finner en som tilsvarer din til 8000,- og en annen til 22000,-. Om det er prisen vites ikke sikkert, men den store "bunadssesongen" er jo forsåvidt over nå som 17 mai og de fleste konfirmasjoner er overstått, kanskje derfor salget går trått også?
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Velkommen hit!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Ja, selvsagt, det var veldig flåsete ment. Poenget er at det spiller så liten rolle om den er brukt 2 eller tjue ganger, og selv om den er brukt 2 ganger kan den være 15 år gammel. Jeg kjenner mange kvinner som fikk bunad til konfirmasjonen, aldri har brukt den og ikke har tatt mot til seg for å få solgt den før de er 30. Da er det irrelevant om den er brukt 2 ganger.
![]() |
![]() |
#34 |
Bedreviter
|
Jeg kan være enig i at alder er mer relevant enn antall ganger brukt. Dels fordi alder sliter i seg selv, men ikke minst fordi forsikringen utelukkende spør etter alder. En 50 år gammel bunad er som sådan mer eller mindre "verdiløs". |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Nå har jeg kikket på annonsen. Jeg har følgende kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Og en ting til, mens jeg først spammer tråden din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge bunad, umulig??Jeg fikk solgt for et par år siden uten problem, kjøpte også på finn selv (den jeg har nå).
![]() |
#39 |
Klar
|
![]() Sv: Selge bunad, umulig?Hvis du nå har satt den ned fra 26000 til 16000, så syns jeg du skal oppgi nyprisen i annonsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
flisespikker
|
Det kan godt hende, men det er ikke veldig vanskelig å tolke hele denne tråden som et forsøk på å selge bunaden, og det er ikke adgang til å drive salg på FP utenom underforumet Markedsplassen (som man må ha 500 innlegg og 500 ryktepoeng for å få tilgang til). Jeg har slettet linkene dine til Finn.no - du har uansett fått mange gode svar på det du har spurt om.
![]() |
|
|