|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?(Jeg hadde nok også, Teo. Jeg er også skrudd sånn sammen. Men jeg insisterer ikke, hvis du skjønner hva jeg mener. En gang i London oppdaget vi etter at vi hadde betalt for en hotellhelg at regningen vi hadde betalt var latterlig liten. Da sendte vi dem et høflig brev og bare skrev at "regningen vi hadde betalt ikke så ut til å stemme". Ikke mer enn det; de fikk sjekke sjæl, lissom. Vi hørte aldri fra dem og vi hadde god samvittighet, for vi hadde jo sagt fra.
![]() |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?
Det hadde funket for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Tror jeg er litt i Teofelia/Missa-gata, nemlig, så det blir antakelig en telefon i dag.
![]() |
#24 |
Søt og rar
|
Selv når stolene er tre ganger dyrere enn bordet. I så fall gøy, men litt koko.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Jeg er bare sånn middels ærlig tror jeg. Jeg skulle en gang få noe rabatt på en sofa som ble levert altfor sent. Hun jeg snakket med i telefonen regnet og regnet, og prisen hun til slutt kom frem til da meg 22 % rabatt istedenfor de 10 % vi var blitt lovet. "Er du helt sikker på dette?", spurte jeg. Hun var helt sikker og da tok jeg imot rabatten.
![]() |
![]() |
#26 |
heimføing
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Stoler (!) du ikke på mannen din, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Superbasinella
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ringskrømt
|
Jeg er også sånn. Karma og greier.
![]() |
#30 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Næsj. Ta det som en god sommerrabatt og kos deg med nye hagemøbler, du. De har mye å gå på på prisen når de kan selge de ut for halv pris i august.
![]() |
#31 |
rakkarpus
|
Jeg hadde nok også tenkt det var slik. Da hadde jeg nok jublet. Å få igjen for my i veksel i forhold til det som står på kvitteringen er noe annet, da hadde jeg nok gjort oppmerksom på det, det går jo noen ganger personlig på den som stod i kassa også. Hvis jeg hadde villet funent ut av det hadde jeg nok bare ringt inn og spurt om prisen på bordet og stolene som en pakke, uten å fortelle historien.
![]() |
#33 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Jeg hadde kjøpt meg ny lampe. Og muligens noe annet stæsj. *enkel* |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
En Som Trener
|
Jeg er nok på linje med Filifjonka kjenner jeg. Det er da ikke uvanlig at de kjører 25-40% salg? Hadde han forøvrig fått for mye penger igjen i forhold til hva det sto på kvitteringen hadde saken vært en annen.
![]() |
#35 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Jeg hadde slått hjul og vært superhappy for rabatten.
![]() |
#37 |
Erfaren nok
|
![]() |
#38 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Jeg burde ikke gå tilbake til butikken og spørre, eller?Slå hjul og så slår du deg til ro.
![]() |
|
|