|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg har mange fine skjørt, men bruker dem ikke nå. Dels fordi de ikke passer i øyeblikket, dels fordi jeg ikke kan bruke tette topper til akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Topper med litt bred strikk nederst og løse over magen(e). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg syns denne bloggeren kler seg kult, sikkert mange tips å hente. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Har samme utfordring her. Sjølv om eg er ein relativt greit proporsjonert str 46/48, så er ikkje trangare toppar tingen. Nett no har eg jeans-skjørt (A-linje), men ein litt vid bluse med empirie-snitt. Det fungerer relativt greit, men ser litt bomsete ut.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Gjerne litt tilsittende v-genser. Men ikke stram. Også litt kosemage her. Eller en cardigan i samme fasong. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Drar opp igjen denne tråden. Jeg liker egentlig veldig godt å gå i skjørt, men får det liksom ikke helt til, pga. overdelene. Kjøpte tre stk. av den typen Adrienne viste over her, og de er virkelig supre, men hva nå som det begynner å bli kaldere etterhvert..? Hva bruker dere da? Vis gjerne bilder.
|
|
|
#9 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg bruker tynne ulltrøyer under overdelen om vinteren. De trøyene er ganske formløse og snåle, men det er det ingen som ser.
|
|
|
#11 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?OK, tynne ullgensere under cardigan da kanskje. Og så heller litt spenstige cardiganer kanskje. :myser mot de ørten sorte cardiganene i skapet:
|
![]() |
|
|