Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 16:39   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Men i forhold til "appstore" da? Har man en konto på lik linje med iTunes/App-store?

Ja, og hva skjer egentlig med alle de appene som er kjøpt og betalt hos Apple, til iPhone ...jeg regner med man må kjøpe det man evt. vil ha med seg til Samsungen?

Jeg står og tripper, skal jeg løpe bort på Telekiosken 100 meter unna eller ikke!? Nå??? Bare sånn fordi det er en ræva dag og jeg fortjener det!???

Det er to forskjellige butikker, so to speak, men fungerer på samme måte. Du har konto og laster ned på samme måte. Igenting kan overføres fra iPhone til Android, av apper altså.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:14   #22
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Når klarer de si noe om når den kommer?

Det er Apple, det vil si den kommer når den kommer. Tippet den skulle komme nå i sommer, men ser at jeg tok feil. (Både det med at det var sommer nå og at ny iPhone kom)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:55   #23
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har Iphone 4S og synes den er perfekt.. synkronisere bra med resten av apple gjengen min

Hadde jeg hatt windows på det meste andre så hadde jeg kanskje sett på android..

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 18:37   #24
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Også godt fornøyd med iPhone (hatt v1, har v4 nå). Det jeg liker best er at ting bare fungerer - uten noe særlig om og men. Liker også at apps kan brukes på alle iDevices (har andre iPhoner og iPad'er i hus). Praktisk om barn vil spille DET spillet - da kan en velge hvilken som helst av X devices. Også stas å kunne streame filmer m.m. fra en Seagate GoFlex disk til hvilken som helst av enhetene (men denne kan også streame til Android).

Har ikke prøvd Samsung Galaxy 3 da. Har vært så fornøyd med symbiosen mellom iDevicene at personalisering av utseendet av telefonen har kommet langt ned på prioriteringslista.

Gammel 22-07-12, 19:01   #25
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Vel vel vel ... jeg har litt tilfeldig ny Iphone 4s bruker i omtrent 3 uker nå ( http://www.foreldreportalen.no/forum...27#post3341127 ) og ville i alle fall valgt den fremfor Samsung anytime. HTC derimot ... ikke så sikker enda.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.