|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?
Det er to forskjellige butikker, so to speak, men fungerer på samme måte. Du har konto og laster ned på samme måte. Igenting kan overføres fra iPhone til Android, av apper altså.
![]() |
![]() |
#22 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?
Det er Apple, det vil si den kommer når den kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?Har Iphone 4S og synes den er perfekt.. synkronisere bra med resten av apple gjengen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?Også godt fornøyd med iPhone (hatt v1, har v4 nå). Det jeg liker best er at ting bare fungerer - uten noe særlig om og men. Liker også at apps kan brukes på alle iDevices (har andre iPhoner og iPad'er i hus). Praktisk om barn vil spille DET spillet - da kan en velge hvilken som helst av X devices. Også stas å kunne streame filmer m.m. fra en Seagate GoFlex disk til hvilken som helst av enhetene (men denne kan også streame til Android).
![]() |
#25 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?Vel vel vel ... jeg har litt tilfeldig ny Iphone 4s bruker i omtrent 3 uker nå ( http://www.foreldreportalen.no/forum...27#post3341127 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|