|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-style
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleDen er vel 30x40, tror jeg? Den samme som jeg bruker til ROOMs gulrotkake, og de ble omtrent like høye. En sånn som går akkurat inn i kjøleskapet.
|
|
|
#31 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleDen så snadder ut!!!! Må prøves.
|
|
|
|
#32 |
|
villende
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleNam! Kan det funke å halvere oppskriften og bruke den til ett av lagene i langpannetreskake? Mini har nemlig bestil prinsesseslott til bursdagen sin, og jeg lurer på om jeg skal være viloggal og lage treskakeprinsesseslott. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleNå føler jeg vi går litt i sirkler her, siden dette opprinnelig var 1/3 av en tresskake.
|
|
|
#34 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleJeg aner en noe passiv-aggressiv smileybruk fra noen guttemødre her.
|
|
|
#36 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleJeg synes det, ja. Litt jordbærgele også, kanskje, men mest jordbæris.
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-style... men den er jo søt, altså. Jeg endte med ostekrem, nettopp for å få litt syre mot alt det søte. Jeg vet det er noen som ikke liker det, men sånn er det jo med smørkrem også (og mine elsker det, så jeg er nok litt påvirket).
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleJeg likte den veldig godt sammen med veldig fyldig sjokoladekake med yoghurt, og mørk sjokoladeganache som ikke er særlig søt. Jordbærsmaken er ganske intens, og overdøver fort andre smaker. Jeg tenkte å bake tresskaka på nytt uten de to ss med jordbærgele, nå som det er mer smak i jordbærene.
|
|
|
#40 |
|
villende
|
Sv: Tallys jordbærkake, Candy-styleSirkelgange er fint vettu. Da tenker jeg nemlig at jeg kan gange Tallys oppskrift med tre og så dele den i to. |
|
|
|
![]() |
|
|