Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hører du på når du vasker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-12, 10:56   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på når du vasker?

I gamle dager hørte jeg alltid på Kari Bremnes eller Lillebjørn Nilsen. Nå hører jeg på ingenting annet enn min egen stemme i hodet som forteller om og om igjen hvor kjedelig det er å vaske.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 14:37   #22
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bob Marley funker bra, gjør det mindre stress.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 17:49   #23
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg hører også på Metallica, Foo Fighters eller noe annet i den genren. Akkurat nå har jeg helt dilla på Killswitch Engage, så tenker at neste gang jeg rydder så blir det nok det.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 21-06-12, 21:33   #24
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)

TripptrappTREsko sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hører faktisk mest på min egen "bainnskap". Men HVIS jeg er alene nok i residensen (nemlig...), så hører jeg helst klassisk. Føler jeg plager familiemedlemmene, selv hvis jeg setter på Vivaldi, som jo er ganske lettfordøyelig. Men Pink Floyd, Kim Larsen, Guns´n roses (ungdomsskoletiden) er gode alternativ.

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:24   #25
Tinkerbell
Fullverdig medlem

Tinkerbell sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Tinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gir min stemme til melodiøs rock, slik som Foo fighters, my chemichal romance, nirvana, 3 doors down og flere. Eller, hvis jeg er i sing along modus kan skikkelig boyband være gull, klassiker for min del er westlife!

Gammel 22-06-12, 10:31   #26
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Når jeg vasker må jeg ha popmusikk. Noe som er litt uptempo og som gjør at vaskingen går som en lek.
Bruker som oftest bare Top Lists fra Spotify.

Skal jeg kose meg må jeg ha litt folkrock e.l.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.