|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?I gamle dager hørte jeg alltid på Kari Bremnes eller Lillebjørn Nilsen. Nå hører jeg på ingenting annet enn min egen stemme i hodet som forteller om og om igjen hvor kjedelig det er å vaske.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?Bob Marley funker bra, gjør det mindre stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?Jeg hører også på Metallica, Foo Fighters eller noe annet i den genren. Akkurat nå har jeg helt dilla på Killswitch Engage, så tenker at neste gang jeg rydder så blir det nok det. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#24 |
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?Jeg hører faktisk mest på min egen "bainnskap". Men HVIS jeg er alene nok i residensen (nemlig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?Gir min stemme til melodiøs rock, slik som Foo fighters, my chemichal romance, nirvana, 3 doors down og flere. Eller, hvis jeg er i sing along modus kan skikkelig boyband være gull, klassiker for min del er westlife!
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du på når du vasker?Når jeg vasker må jeg ha popmusikk. Noe som er litt uptempo og som gjør at vaskingen går som en lek. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|