|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mengde godteri på kosedag
Her på kontoret mitt står akkurat no ei boks med Hval sjokolade, ei boks med cookies frå en eller anna leverandør, et påskeegg som eg fekk frå ein leverandør til påske som blir fylt opp jevnt og om en drøy time er det fredagskake i kantina før vi skal ha sommaravslutning med alt som kan flyte.
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
Ja, kake var det her også i morges. En kollega hadde bakt kringle med eggekrem og melis og en diger brownie med sjokoladetrekk.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagFrøkna kom hjem i går og sa at lærer hadde sagt at de kunne ta med seg litt godteri i dag. Hun fikk med seg fem-seks biter smågodt og var kjempefornøyd. Skolen står for grillmat og brus til alle.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagI klassen til mellomste er godteri blitt forbudt etter at en elev hadde med så mye at han kastet opp i klasserommet. |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagPå skolen vår er det lov å ha med litt godteri. Noen har en litt vid betydning av "litt" tror jeg, for hvert år er det fortellinger om unger som har kommet med bæreposer fulle av godteri og potetgull og halvannen liter brus og sånn. Jeg skulle gjerne hatt en grense på 20 kroner eller lignende hos oss også.
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer var grensa på 20,- + 0.5 brus før.
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagEn liten flaske brus og godteri/ snacks for 20 kr.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagPoden har ikke sånn kosedag med godteri, men når han drar på speidertur, pleier de å få beskjed om at de kan ta med seg godteri for 20 kr. Det er den samme summen han får lov til å kjøpe lørdagsgodt for, og jeg ville tenkt det var en passende mengde.
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagMine har fått beskjed om kake eller kjeks eller sjokolade. De har fått en pizzabolle, en sjokoladecroissant, en liten sjokolade og en liten boks med Kuli. Litt ordentlig mat og litt søtt og jeg tror forholdsvis gjennomsnittlig i deres klasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagGodteri for 30,- + brus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHer får 1.klassingen ha med en brus + godteri for maks 25,-
![]() |
#18 |
Smugleser
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagHalvliter drikke, og godteri for opptil 15 kroner. Tror det legges på fat. Jeg synes det er hyggelig med en markering på skolen før sommerferien.
![]() |
#19 |
Einsam
|
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagGuttungens klasse har for 20 kr + halvliter brus . |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mengde godteri på kosedagVår skole har gått mer og mer bort fra den type dager og kjører heller felleslunsjer der elevene har med pålegg/rundstykker. Den gang vi drev med slikt, sendte vi med en halvliter brus (eller saft, ungene har vanligvis ikke det med på skolen) og en pose potetgull av størrelsen potetskruer e.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|