Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med sigarett og glass?
Nei 5 4,35%
Ja 78 67,83%
Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde 30 26,09%
Bare hvis det er alkohol i glasset 0 0%
Bare hvis røyken er tent 1 0,87%
Bare hvis du er FB- venn med barna dine 2 1,74%
Agurksalat 14 12,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-12, 17:37   #21
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?

Tja. Av mine 25 brukte profilbilder var det ingen
med røyk, men 1 med et kjøttbein i kjeften, 2 med champagneglass i hånden og et med et glass rødvin og et hvor jeg kliner. Jeg tror summen av dette ikke blir blir bra.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:01   #22
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg røyker, men du ser ikke bilder av meg med røyk i hånda på Facebook. :nei: Tror kanskje en røykpakke kan ha sneket seg med i et hjørne på et bilde eller to, men der stopper det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:14   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:45   #24
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Av mine venner på FB så er det et profilbilde med vinglass (hvitvin), et med ølglass og deretter et med en tent røyk, men uten alkohol. Ingen av disse personene er spesielt harry.

Jeg er sånn wannabe sporty, så mine profilbilder er ofte "ute på turish".

Gammel 23-06-12, 19:54   #25
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyk er alltid harry.

Gammel 23-06-12, 20:28   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Guh. Det har sin effekt, å stå opp kl. 03.03. Jeg lurte på om det var snakk om prins Harry eller Harry Potter.

Gammel 23-06-12, 20:48   #27
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg begynte setningen med ordet harry, så jeg meg nødt til å skrive det med stor H. Beklager hvis det førte til misforståelser og forvirring.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 21:50   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ække kødd, ass.

http://www.foreldreportalen.no/forum/member.php?u=86

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 21:50   #29
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg sett over vennelista mi. Ingen heter Harry og ingen har glass og/eller sigarett på profilbildet.

Gammel 23-06-12, 22:25   #30
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke hatt det, me bryr meg fint lite om hva andre har.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 23:44   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Guh. Det har sin effekt, å stå opp kl. 03.03. Jeg lurte på om det var snakk om prins Harry eller Harry Potter.

Jeg også. Og det midt på dagen.

Men jeg synes ikke alle profilbilder med glass eller røyk er harry, men de har definitivt potensiale til å være det. Det kommer helt an på.

Gammel 23-06-12, 23:48   #32
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Uff ja, det ville jeg aldri hatt.

Jeg stemte "Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde "
Jeg knegget kun på grunn av bildet jeg har her.

Er det harry også?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 10:05   #33
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg stemte "Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde "
Jeg knegget kun på grunn av bildet jeg har her.

Er det harry også?

Det kommer selvsagt en egen tråd om harry avatarer. (Ikke nødvendigvis startet av meg, men sikkert av noen en eller annen gang.)

Det er forresten en flervalgspoll, så det går an å meme at det er harry/ikke harry selv om man ikke bryr seg. Jeg bryr meg heller ikke fryktelig mye om andres bilder, men synes likevel noen av dem er harry. Eller bryr man seg så fort man har en mening?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 11:35   #34
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg svarte at jeg ikke bryr meg. Meeen så gikk jeg inn i tråden og begynte å lese, og nå bryr jeg meg kanskje litt likevel . Feil rekkefølge med andre ord...

Gammel 24-06-12, 19:43   #35
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med rine i at man godt kan ha en mening uten å egentlig bry seg. Det har ofte jeg. Jeg bryr meg i grunnen ikke i det hele tatt om hva folk har som profilbilder på FB, men det er klart jeg kan ha en mening om bildene deres likevel. Det har vel likevel enda ikke skjedd at jeg har hatt noen spesiell mening om et profilbilde fordi det har vært alkohol og/eller røyk med på bildet.

Gammel 25-06-12, 01:19   #36
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kjem an på biletet. Voksne damer med "partybilete" med glass og sigarett i dårleg lys, synest eg er harry. Men eg har sett bilete som er veldig stilige også, som for eksempel eit av ei som etterlikner det eine Edward Hopper-biletet, eller bilete i skikkeleg 60-talsstil, med cocktailglass og sigarett som er gjenomførte og originale. Så det kjem an på heile biletet, tenker eg.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:03   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bryr meg fint lite. Men om jeg skulle mene noe, så synes jeg sigaretter er lite fint ...dog har en kompis et utrolig kult bilde med cigar, langt fra harry.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.