|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med sigarett og glass? | |||
| Nei |
|
5 | 4,35% |
| Ja |
|
78 | 67,83% |
| Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde |
|
30 | 26,09% |
| Bare hvis det er alkohol i glasset |
|
0 | 0% |
| Bare hvis røyken er tent |
|
1 | 0,87% |
| Bare hvis du er FB- venn med barna dine |
|
2 | 1,74% |
| Agurksalat |
|
14 | 12,17% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Helt konge
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Tja. Av mine 25 brukte profilbilder var det ingen |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Jeg røyker, men du ser ikke bilder av meg med røyk i hånda på Facebook. :nei: Tror kanskje en røykpakke kan ha sneket seg med i et hjørne på et bilde eller to, men der stopper det.
|
|
|
|
#24 |
|
Ute på tur
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Av mine venner på FB så er det et profilbilde med vinglass (hvitvin), et med ølglass og deretter et med en tent røyk, men uten alkohol. Ingen av disse personene er spesielt harry.
|
|
|
#26 |
|
Søt og rar
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Guh. Det har sin effekt, å stå opp kl. 03.03. Jeg lurte på om det var snakk om prins Harry eller Harry Potter.
|
|
|
#27 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Siden jeg begynte setningen med ordet harry, så jeg meg nødt til å skrive det med stor H. Beklager hvis det førte til misforståelser og forvirring. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Det ække kødd, ass.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Da har jeg sett over vennelista mi. Ingen heter Harry og ingen har glass og/eller sigarett på profilbildet.
|
|
|
#30 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Jeg ville ikke hatt det, me bryr meg fint lite om hva andre har. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?
Jeg også. Og det midt på dagen.
|
|
|
#32 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg stemte "Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde " |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det kommer selvsagt en egen tråd om harry avatarer. (Ikke nødvendigvis startet av meg, men sikkert av noen en eller annen gang.) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Jeg svarte at jeg ikke bryr meg. Meeen så gikk jeg inn i tråden og begynte å lese, og nå bryr jeg meg kanskje litt likevel
|
|
|
#35 |
|
flisespikker
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Jeg er enig med rine i at man godt kan ha en mening uten å egentlig bry seg. Det har ofte jeg.
|
|
|
#36 |
|
Librocubicularist
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Det kjem an på biletet. Voksne damer med "partybilete" med glass og sigarett i dårleg lys, synest eg er harry. Men eg har sett bilete som er veldig stilige også, som for eksempel eit av ei som etterlikner det eine Edward Hopper-biletet, eller bilete i skikkeleg 60-talsstil, med cocktailglass og sigarett som er gjenomførte og originale. Så det kjem an på heile biletet, tenker eg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?Bryr meg fint lite. Men om jeg skulle mene noe, så synes jeg sigaretter er lite fint ...dog har en kompis et utrolig kult bilde med cigar, langt fra harry.
|
![]() |
|
|