|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSå utrolig kjedelig at ferien ble slik.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmail
Der sa du det, gjerne minst skolealder også. Aldri vært i syden med barn og etter denne tråden blir det nok en stund til også selv om jeg ikke har baby.
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailUgh, så kjipt!
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailJeg har jo litt galgenhumor i dette altså og dere må gjerne humre av fremstillingen.
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailUff, Appelsin, så kjipt. Akkurat det med all annonseringen på flyet kom jeg på akkurat nå. Det er fryktelig irriterende!
|
|
|
#6 |
|
Unik
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailUrk. Eg huskar berre korleis det var å ha ein nyfødt ein som eg ikkje kunne røre pga hetebølge her på vestlandet. Å hatt han i syden som liten, hadde vert eit mareritt. All sympati.
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailHuff føler med deg
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailUff så kjedelig da. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailHuff da.
|
|
|
#12 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailOi da, håper du får kos og hvile i sommer da.
|
|
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailDet var basinett å få på Ving charter til Tenerife, de to første radene.
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailI hear you, sister. Dra med rutefly til langtvekkistan i stedet, der man får basinette på flyet. Der man kan finne små hotellperler, og alle oooooher og goooher med de søte små og tar de med på kjøkkenet så mor og far får spise i fred (om enn litt befippet og fylt av tanker om kidnappingsligaer og attraktive blonde barn og sånn).
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailHadde dere ikke bestilt seter på forhånd? Etter den første turen vi hadde med eldste når han var 10 uker har vi alltid bestilt plasser på forhånd. Da har man mulighet til å få litt større plass. Det er ikke alltid man har basinette, men vi har lagt unger på gulvet for å sove når vi har sittet helt fremme i flyet, eller på midten hvis flyet er stort nok. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
nju nja njo
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailÆsj og usj. Og jeg er veldig enig i at T.Cook kan ryke og reise; jeg foretrekker også å slappe av på flyreiser. Min jente var forøvrig også en mindre foreldrevennlig baby som helt klart hadde det best med faste rutiner hjemme. Det forandret seg dog gradvis fra 6 mnd og nå er hun svært så grei å ha med på vift.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailÅja, vi fikk basinett ene veien, og det var himmelsk. Ungen sov hele returen.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Neste år blir det .. tja. Hjemmeferie? Lang hatmailSånn kan det altså være. Her var det 8 leiligheter, rett på stranden, ingen høye hoteller.
|
![]() |
|
|