|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?
Eg registrerte meg via Mac og logga bare på på iPad og iPhone, så det veit eg lite om. Men æ, ø og å fungrerer sjeldan i brukernavn. Eg ha ø i fornamnet mitt, og har ennå ikkje vore borti ein plass kor det kan brukast.
FreeBooks og Kindle er stort sett på engelsk. Ark.no har ein app som kan brukast til norske bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg bruker notatprogrammet som fulgte med, men har tenkt å prøve evernote. Ellers er iAnnotate et fint program for å lese og notere i pdf-er. Jeg har også glede av et remote desktop-program - jeg tror det er Jump jeg har funnet ut fungerer best. Da kan jeg komme meg både på jobb-pc og hjemme-mac fra padda. Jeg har også en prezi-viewer som er greit for å se på prezi-presentasjoner.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 25-06-12 kl 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Mail, nettavis, nettbank, Netflix og VLC, ymse spill som det passer seg ++
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg har inntill i går brukt min til alt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Neket
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg har brukt både oppskrifter på nett og Evernote, der jeg har lagt inn masse oppskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Utenom surfing og film/serier bruker jeg den til alle presentasjoner jeg holder internt og eksternt, og jeg bruker kun den til møter og reiser på 2-3 dager. Jeg kan ikke kjøre de interne nettsidene på den, så er jeg lenger borte enn det må jeg uansett ha med PC i tillegg.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg har sett fine dingser som gjør at du kan henge iPad'en på kjøleskapet - fin til dagsplanlegger og handlelister og ukemenyer og sånn. Og så finnes det eget kokebokstativ!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|