Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva bruker du Ipaden til?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-12, 09:06   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du Ipaden til?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Fant det. Men får ikke til å lage meg bruker. Aner virkelig ikke hva jeg gjør galt

Edit: æ, ø å funka ikke i brukernavnet.

Eg registrerte meg via Mac og logga bare på på iPad og iPhone, så det veit eg lite om. Men æ, ø og å fungrerer sjeldan i brukernavn. Eg ha ø i fornamnet mitt, og har ennå ikkje vore borti ein plass kor det kan brukast.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det bare engelske bøker? Eller finner jeg også bøker på norsk?

FreeBooks og Kindle er stort sett på engelsk. Ark.no har ein app som kan brukast til norske bøker.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 09:10   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker notatprogrammet som fulgte med, men har tenkt å prøve evernote. Ellers er iAnnotate et fint program for å lese og notere i pdf-er. Jeg har også glede av et remote desktop-program - jeg tror det er Jump jeg har funnet ut fungerer best. Da kan jeg komme meg både på jobb-pc og hjemme-mac fra padda. Jeg har også en prezi-viewer som er greit for å se på prezi-presentasjoner.

Og jeg glemte kartet! På reiser og bilferier spesielt er kartet med gps fantastisk.

Sist redigert av Tangina : 25-06-12 kl 09:33.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 09:14   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Mail, nettavis, nettbank, Netflix og VLC, ymse spill som det passer seg ++

Gammel 25-06-12, 09:16   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har inntill i går brukt min til alt:

TV, radio, kokebok, surfing, epost, skype, strikkeoppskrifter, spotify, osv osv.

I går knuste jeg skjermen. Jeg har en Asus transformer fra jobben, og den er langt fra like bra. Jeg skal definitivt ha ny padde.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:32   #5
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Neket

Dere som bruker den som kokebok, har dere apper som dere legger inn oppskrifter i? eller er det matprat og sånn dere bruker?

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:40   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt både oppskrifter på nett og Evernote, der jeg har lagt inn masse oppskrifter.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 10:45   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utenom surfing og film/serier bruker jeg den til alle presentasjoner jeg holder internt og eksternt, og jeg bruker kun den til møter og reiser på 2-3 dager. Jeg kan ikke kjøre de interne nettsidene på den, så er jeg lenger borte enn det må jeg uansett ha med PC i tillegg.

Jeg leser primært på Kindle, men jeg har på sync både mot iPad og iPhone, slik at jeg alltid kan lese når jeg får noen gratisminutter.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 11:17   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett fine dingser som gjør at du kan henge iPad'en på kjøleskapet - fin til dagsplanlegger og handlelister og ukemenyer og sånn. Og så finnes det eget kokebokstativ! Jeg satt forøvrig å leste en artikkel på papir i går, og jeg var stadig borte med fingeren for å bla nedover på arket.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.