|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Man bruker den man får tildelt.
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Minner meg om en tidligere bekjent som var innom på besøk en dag, og bare plutselig satte seg ned ved min pc og skulle sjekke noe på et forum.
|
|
|
#23 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Den jeg hadde fått låne, noe annet hadde ikke fallt meg inn.
|
|
|
#24 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)
Vi gjer også det. Sist redigert av nokon : 27-06-12 kl 09:29. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Selvfølgelig bruker man den man fikk til låns. En pc er ikke bare en pc.
|
|
|
#27 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Vi har passord og gjestekonto på alle PCene våre. Problem solved.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Selv en gjest som får klå på mannen min får ikke røre datautstyr. Har de ikke egen pc så får de klare seg uten eller kjøpe seg en. Mine maskiner er mine og lånes ikke bort. Ikke under noen omstendighet. Ikke til ungene heller. Mitt. Bare mitt. |
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Familiepcen på "kontoret"er til fritt bruk, rør min og du får deng!
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
Ingen rører min pc eller telefon. Ikke engang mann eller barn. Jeg har en iPad som i prinsippet er ungenes. Den kunne jeg ha lånt vekk til gjester. Ingen andre so kan passord på pc eller telefon. Dette brukes av meg på jobb.
|
|
|
#32 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Jeg har ikke en haug med pcer, så om jeg får en gjest som trenger en pc så er det min vedkommende må låne. Kan ikke si at det bryr meg nevneverdig å låne den bort.
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Brukerkonto med passord, og gjestekonto.
|
|
|
#34 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)PC anser jeg som privat. Jeg vet ikke om jeg får meg til å logge meg inn på mannens pc uten å si ifra først engang jeg. (nå sier jeg at jeg ikke vet, rett og slett fordi jeg aldri har behov i all den tid jeg har min egen)
|
|
|
#36 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Vi har passord på egne brukere, og så har vi en gjestekonto, med tildelt passord, gjester kan bruke.
|
|
|
#37 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Veldig enig. Jeg hadde blitt mildt sagt forundret dersom gjesten tok seg til rette med- eller så mye som foreslo andre løsninger. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken PC ville du brukt? (skikk og bruk for feriegjester)Jeg låner bort min PC, men så er jeg heller ikke inne på så mange spennende ting som jeg er redd for at noen skal snoke i. Hadde jeg derimot lånt bort en PC, ville jeg blitt forundret om gjesten tok en annen i steden for. |
|
|
|
![]() |
|
|