|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Sv: Giveaways til barnHvilken bank er dette da? Mine barn får aldri noe fra banken vår, selv om vi har en stor sparebank ved Mjøsa.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Giveaways til barnJeg for min del er lei alle de dårlige sekkene man får.
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Giveaways til barnTurkopp, matboks, tegnesaker, kosedyr, pose til svømmetøy (vanntett fra innsiden), sammenleggbar pølsepinne
|
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Giveaways til barn
Ikke? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Kan jo hende det er på feil side for deg?
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Giveaways til barnSignerer alle forslagene over, og velger å understreke at det er hyggeligere å få en liten sak som er solid enn en sekk som går i stykker og er generelt vond å gå med.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Giveaways til barnVi har fått ting én gang da det var Barnas Dag eller noe sånt. De kunne velge seg et par ting og tok en myk bamse, viskelær og matboks. Matboksen brukes enda, faktisk.
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Giveaways til barnHer er ungene med i klubben, der man får bursdagsgave.
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Giveaways til barnEllers ting som brukes opp. Gode fargestifter. Blyantpenner. Viskelær. Dusjsåpe. Poenget er at det må være rimelig grei kvalitet på ting, ræl med logo på blir kastet, da er det bedre med en litt mindre fancy ting som funker.
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Er nok på feil side for meg, som er mot nabolandet
Det er det jeg også tenker - det ligger så mye "brask" i hyller rundt omkring som ingen vil gi bort, da ingen setter veldig pris på det, kan være både ubrukelig og stygt, eller dårlig kvalitet.. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Giveaways til barnSkjønner at jeg holder mine barn fra å få mye rart, ettersom de enda ikke har fått egen konto.
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Giveaways til barnJeg syntes minnebrikke var et godt forslag.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Giveaways til barnVille likt å fått badehåndklær i alle fall og buff. Det ville blitt brukt. En god ball. Tøff lue. Ting av skikkelig kvalitet, ellers går det i søpla her.
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Jeg har jobbet i både Nordea, DNB og nå i lokal bank i Terraalliansen, og alle har hatt gaver til barn. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Giveaways til barnMaxine: Har sjekket ulike banker i går på nett, men det er litt praktisk, kanskje, at de har lokal filial sånn at vi kan få tømt bøssene relativt lett. Ser jo at både Nordea, DNB og sikkert mange andre har "barne" avtaler. Får tenke litt og se hva vi gjør.
|
|
|
#17 |
|
Einsam
|
Sv: Giveaways til barnHmm.. Såpass ja. Vel - det blir stadig mer vanlig å skrenke inn for andre bankers kunder på enkelte ting. Hos oss kan hvem som helst ha bankboks, men det er mye billigere for de som er kunder |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jo, de hører til den gruppen. De hadde sånn en "happening" for et par år siden, Labb & Line kom, tømming av bøsse, smågaver osv. Men det var kun den ene gangen.
|
|
|
#19 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Jeg leste spareban-kuker
|
|
|
#20 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Giveaways til barnHengepose til verdisaker til å ha rundt halsen, absolutt. Pølsepinne teleskopmodell er nyttig på skoleturer/ aktivitetsdager. Vi har en bitteliten ståltermos med en bitteliten kopp på ( tror den tar 3 dl eller noe - ikke mye.) Men blir mange små kopper ( fint fordi man drikker lett opp og mindre søl hvis den velter) og veier ikke mye. Men reklametermoser i ulike farger er dritt fordi fargen som regel ligger som et plastbelegg utenpå og ikke tåler noe særlig vask. Termos som flasser er ikke gøy. Så må være stål, tror jeg. Paraplyer er pop. Hodelykt. Matboks, som nevnt over. Ellers er jeg enig i at gode sparebøsser er mangelvare. (Nå er jeg veldig old school på sparing, og får helt kløe av at foreldre skal spare for ungen på ungens konto.) ungene mine liker godt lommebøker! Siliconskin til IPhone ( sånn gummibeskyttelse til tlf. - ser endel har den med reklame o.a. På). Sammenleggbar turkopp er nevnt over. Turutstyr er i grunnen pop her generelt, mye sånt bruket vi både i helger og på aktivitetsdager på skolen. Skistropper som passer barneski er generell mangelvare/ forbruksvare. |
|
|
|
![]() |
|
|