|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg tror poenget var at det går an å gå aleine på kino, Malama.
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting
Det går fint, absolutt. Bare ikke sånn jeg prioriterer fritiden min akkurat nå. Men ja, kino alene går fint. Bare en tilenning, jeg kunne klare det. Om jeg bare prioriterte det, og overlot baby som trenger mamma om hun våkner tl faren. Det hadde de hatt goda av begge to. Jeg er bare for trøtt når hun er lagt, til å tenke på kino. Innser at jeg lever et absurd liv, ikke vært på kino på fire år, og anser det som et for slitsomt tiltak. Virkelig? Jeg pleide en gang i tiden å gå på kino månedlig, og anså det som høyst normalt....
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg var på kino i uka her og da så jeg trailer på filmen. Jeg trodde før jeg så filmen at dette var en film for meg, men traileren solgte meg så definitivt ikke.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingMalama, må du være hjemme mens ungen er våken? Som i hele tiden og hver dag? Ikke rart du er sliten. |
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingNei, jeg må ikke det, men jeg er sulten og sliten etter jobb, og prioriterer å komme hjem og se ungene. Jeg drar før de står opp, så det er kjekt å se dem en time mellom middag og kveldsmat...
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingÅ sånn ja. Da skjønner jeg. :legger rødstrømpene på plass i skuffen igjen: |
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingBabykino har jeg gått på et par ganger, det er ikke noe for meg. Foretrekker så definitivt å gå uten barn på slike filmer, ellers blir jeg bare stresset, hehe. Men det kommer jo an på hvordan ungene er.
|
|
|
#9 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingHm, er dette en film man bør være voksen for å se? Begge de to andre barna er borte i helga, og straks 11 åringen vil på kino, men utvalget er ikke stort... Istid har hun sett.
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg så den onsdag med søsteren min. Filmen var morsom, vi lo flere ganger. Syns fedregruppa var morsom, pluss den rike pappaen med ung kone
|
|
|
#12 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg tok med en gravid venninne i dag for å se denne filmen, vi koste oss!
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg og Acsa så denne i går! Som forventet ganske lettbeint og til tider corny, men jeg lo godt og felte vel noen tårer også, så det var fine greier. Jeg fikk litt lyst til å slå en av de gravide med noe hardt, riktignok - de som har sett filmen skjønner sikkert hvem.
|
|
|
|
#14 |
|
Prematurmamma
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingJeg tror jeg vet. Kunne tenke meg å slå henne i skallen med stiletthelene.
|
|
|
|
#16 |
|
Prematurmamma
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expecting
Oh, i look so pretty, and feel so good, and I'm glowing and shitting rainbows!
|
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingDenne må jeg nesten se. Er det en damefilm, eller like artig for mannen?
|
|
|
#19 |
|
Audacious
|
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingDu skal så innmari ikke be med veninna di, nei...
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: [Anbefaling] What to expect when you're expectingFår vente til noen av de andre kommer hjem tror jeg. Mannen liker av og til romantiske komedier, men ikke alt.
|
![]() |
|
|