|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Åja, det var sant. Men driver den perfekte kvinne på med andre damer på si, da? Hvis ikke, blir det ikke dermed umulig å få den perfekte kvinnen?
![]() |
#23 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Eg rauk ut på minst fem punkt. Likevel anser eg meg for å vere perfekt nok.
![]() |
#24 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Hm....jeg lager mat fra bunnen av..... Ellers ligger jeg dårlig an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jaja, helt klart. Også opplever jeg aldri bad hairdays heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Det Teo sa. |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg ryker på punktet med forhold og hjemmelaget mat. Hjemmelaget mat er det mye av tiden, men ikke hele tiden. Dytter også i meg sjokolade, junk food og cola i ny og ne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Phu, høres veldig slitsomt ut å være den perfekte kvinne! Kjenner det er veldig greit at jeg ikke er helt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?No offence til dere som liker kano! Det er bare ikke helt min greie, og jeg er bare takknemlig om helsa tillater en gåtur i fjellet eller bade i en kulp. Kjør på med kano dere
![]() |
#34 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan deres "perfekt kvinne"-liste ser ut ?
![]() |
#35 |
guru advisor
|
Men hvorfor er du så opptatt av hva andre gjør? Det høres kanskje veldig PK ut, men å sammenligne seg med andre er destruktivt i lengden. Alle har sitt uansett.For meg blir en "perfekt" kvinne en kvinne som ikke streber etter å være perfekt fordi hun føler press om at hun må være det. Men en kvinne som er glad i seg selv som hun er, og som ønsker å leve her og nå, jamfør ditt siste punkt. En kvinne som tar ansvar for egne behov.. En som tar vare på selv, kanskje i form av trening, fordi hun blir glad av det selv, og ikke fordi hun føler at samfunnet forventer at hun skal være celuittfri. For meg har den perfekte kvinne veldig lite med materielle ting å gjøre. SÅ perfekt er jeg. Sist redigert av Minerva : 10-07-12 kl 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Mitt bilde av den perfekte kvinne? |
![]() |
![]() |
#39 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
I hvert fall 5 som jeg kommer på i farten.
![]() |
|
|