|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsketråd - høst 2012!
Det var et svar på om eg var fornøgd med plassen i veska mi da
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Forsåvidt enig. Men mange bruker jo omtrent så mye på yttertøy, det er kanskje ikke så stor forskjell? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Eg såg på fake Bayswater i Egypt til type 200,- og sikkert ingen i verda hadde sett at den var fake. Men eg kjente at det spele så liten rolle, eg skal ha den ekte.
|
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Hun ene jeg vet om har en fakem mens ei Anna venninne har den ekte. Man ser forskjell på de to veskene når de står sammen altså, selv om det er vanskelig å se hver for seg.
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Jeg har en slik veske i svart skinn, superfornøyd! Jeg blir faktisk i godt humør av å ha en flott veske på armen :enkel: Klart det er snakk om masse penger for en veske, men til gjengjeld varer den i mange år og blir bare finere med tiden.
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Jeg har også en sånn. Samme fargen som på bildet. Den blir bare finere og finere! Og da jeg var ute og fløy sist, sto det en ung jente foran meg i kø i taxfree-butikken, med en fake bayswater. Jeg kunne se det med det samme, altså - det måtte ikke akkurat mikroskop til for å se forskjell. Men det er sikkert uttallige mer eller mindre vellykede kopier ute i verden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Er det nå jeg skal innrømme at jeg har flere??!?
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Jeg skal nok ha veldig trygg og sikker (og god) økonomi før jeg bruker så mye på ei veske. Men det er lov å ha lyst!
|
|
|
#10 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Ehe, dette er nok ikke tråden for meg altså. Jeg hadde gladelig kjøpt den falske for å si det sånn, dersom jeg mot formodning plutselig skulle begynne å å bry meg i vesentlig grad om vesker..
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Jeg skal ned 10 kg minst, helst mer. Så jeg ser ikke på klær, men jeg kan fint se på en fin veske hvis det kan fungere som belønning. Men 7000 kr... da kan jeg jo nesten få råd til et zoomobjektiv istedenfor.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Jeg tror jeg konkluderer med at jeg har sunn nok økonomi til slike kjøp, men dessverre et for sunt hode.
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Ønsketråd - høst 2012!Tippe det snart kjem en veskepoll.
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sorry, for full (og for opptatt av å lete rede på nøkler og betalingskort i Lindex-posen - som jeg rent faktisk har brukt som veske i opptil flere dager
|
|
![]() |
|
|