|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med ulike flyseskap t/r USA?Jeg har fløyet den ruten (dvs til Orlando, ikke Miami) i mange år og brukte stort sett SAS. Men jeg har også fløyet Sabena (belgisk) via Brussel, Icelandair, Northwest, Delta og United. Stort sett synes jeg det meste var likt. I de fleste tilfellene mellomlandet jeg i New York, aldri noe problem, men det var jo alltid endel timers venting så turen ble lang. Jeg reiste kun hjem en gang med Icelandair, direkte fra Orlando til Reykjavik. Det var greit må jeg innrømme, så jeg kunne nok gjort det på nytt.
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med ulike flyseskap t/r USA?Har flydd med SAS til Newark, og United fra Frankfurt til San Francisco. Tror de vesentligste forskjellene er de ulike flytypene. Det varierer innenfor selskapene på forskjellige ruter.
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Erfaringer med ulike flyseskap t/r USA?
Huh, jeg håper United er bedre på intercontinentale flygninger! Vi skal fly SAS til USA i høst, og United hjem igjen.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Erfaringer med ulike flyseskap t/r USA?Jeg har kjøpt veldig billige billetter til Miami med Lufthansa nå, kr 13200 for to barn og meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Erfaringer med ulike flyseskap t/r USA?Vi kom hjem fra Orlando for en uke siden. Hjem mellomlandet vi i Atlanta og Amsterdam, det gikk helt fint. Hadde grudd meg en del på forhånd, men måtte ikke sjekke inn bagasjen på nytt slik som jeg trodde
|
![]() |
|
|