|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg styrke....Hvor langt har du kommet?
![]() |
#23 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Akkurat nå kjenner jeg at jeg er glad for at jeg har den vanen at jeg alltid bretter sammen klærne med en gang jeg tar de ut av tørketrommelen/ned fra tørkestativet.
![]() |
#24 |
heimføing
|
![]() Sv: Gi meg styrke....
Hm, kanskje begynne å se på tv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg kan vaske klær. Jeg kan henge klær til tørk. Jeg kan ta klær ned fra snora og dumpe dem i en haug. Men så - brette? Stryke?
![]() |
#27 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg ble glad av å se den haugen.
![]() |
#28 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gi meg styrke....Hent barna og la dem hjelpe til med sorteringa.
![]() |
#29 |
En Som Trener
|
Jeg glemmer aldri den forferdete kommentaren fra Mellomsøster når hun så pappaen igang med å stryke en finskjorte før 17 mai: "Pappa, hvorfor bruker du den perlegreia på skjorta di?!"
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Akkurat klesvask og bretting er ikke noe jeg kvier meg så veldig for, men å få det ferdigbrettede og sorterte tøyet i n n i skapet? DET er vanskelig det. Nesten umulig faktisk. |
![]() |
![]() |
#31 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gi meg styrke....Vi klarer nesten aldri å brette før det blir en sånn haug som det der. Da flyttes alt i blå ikeaposer til stuegulvet, og ser jeg og mannen på tv serier sammen mens vi bretter. Og så er det å mote seg opp til å få det på plass i skapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg kan raportere at jeg kom ca 1/3 ned i haugen for det var på tide å lage middag og gå i fjøset. Ny dag, nye muligheter
![]() |
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg hater alt av husarbeid, UNNTATT å brette klær. Det synes jeg er litt avslappende. Litt terapi, nesten. Men å legge vekk klærne etter at de er brettet, DET er bare pes.
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg hater den jobben også! Jeg hater det så intens faktisk at ungene har fått opplæring i sortering og bretting og legge på plass i skapene sine. Ungene legger mannens klær i en haug foran skapet hans og resten må han fikse selv. Da slipper jeg unna med håndklær, sengetøy og egne klær. Jeg er meget fornøyd med den løsningen
![]() |
#35 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg liker å henge opp og brette klær. Da får jeg være alene og gruble på grubleriene mine.
![]() |
#36 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg har ca like mye klær som i den haugen som skal vaskes, tørkes og legges sammen. Jeg gleder meg ikke. I tillegg er huset en byggeplass, så her har vi ikke plass til å holde på med sånt.
![]() |
#37 |
maler
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg har aldri så mye å brette. Jeg bretter ned fra snora. Det gjør meg ingenting, klesvasken er min. Men å legge på plass...
![]() |
#38 |
Erfaren nok
|
Jeg bretter alltid fra snora jeg også.
![]() |
#39 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg hadde tatt med meg lydbok eller satt på høy musikk og så startet. Om det er uoverkommelig hadde jeg vel satt av 15-20 minutter i slengen til det ble mer overkommelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
can-jur
|
![]() Sv: Gi meg styrke....Jeg liker egentligh å stå der å brette. Det er bare det at mens jeg gjør det, er det fire gutter på fri flyt i huset, hagen, fjøset og nabolaget. Derfor blir det sjeldent gjort.
![]() |
![]() |
|
|