|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute på tur
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon...Å, så bra det ikke bare er jeg som syns denne reklamen er det teiteste siden ...
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon...Jeg har helt hvite håndklær ved hjelp av vanlig vaskemiddel og henge ute i solen.
![]() |
#27 |
Textrovert
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon...Jeg klager ofte over at jeg får sett for lite på tv. Men det er kanskje like greit at jeg ikke har fått med meg denne?
![]() |
#28 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon...Vanish er bare tull, det klarer jo ikke en gang å få gulpeklutene helt hvite. Men boksen er visst veldig fin, ifølge Frøken Rosa her.
![]() |
#29 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Eg har bare prøvd vanish ein gong, med det resultat at eg fekk batikk-jeans. Malingsflekken blei riktignok borte, men det gjorde jammen fargen på buksa også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Jeg lurer på hva Vanish mener det betyr at Guro er "leder", i denne sammenhengen jeg? Hva all verden har det å si? Har ledere hvitere håndklær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
*_*
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon...
![]() |
![]() |
#32 |
*_*
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Er dette en ambisiøs kjendis-Guro eller en hvem-som-helst-Guro? Hilsen nysgjerrig, som nesten utelukkende ser på Nrk.
![]() |
![]() |
#34 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Det er den DUMMESTE reklamen på tv altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Hun er nok leder i OCD-foreningen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Grusom stemme, det er som om stemmen hennes og ansiktet ikke passer sammen. Eller noe.
![]() |
#37 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Jeg tror ikke jeg har et eneste hvitt håndkle, så det ville vært dumt å ha ambisjoner om det, gitt.
![]() |
#38 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Jeg er i snill feriemodus, har på rosa eventyrsolbriller, og velger derfor å tro at de ansvarlige reklamefolkene er (selv)ironiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: I motsetning til Guro, leder, har jeg ikke en ambisjon ...Synes det er dårlig å gjøre narr av Guros ambisjoner. Hun er tross alt Leder.
![]() |
|
|