|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeLitt rart at de ikke evakuerer UD. Hvis de først behandler dette som en reel bombesituasjon, så ligger vel UD innenfor sonen?
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombe
Absolutt! Jeg skjønner ikke dette.
|
|
|
#5 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeDe evakuerer på gater og fortau innenfor sonen, og ber folk holde seg innendørs.
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombe
Mens jeg kjente at jeg tok det med knusende ro. Jeg trodde vel ikke helt på det. Men det er bra at sikkerheten tydeligvis er bra, da.
|
|
|
#11 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeJa, skummelt. At den kom så langt som til å være på vei inn i ambassaden var merkelig synes jeg. Men dette får vi vel snart vite detaljene rundt.
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåstMan burde vel egentlig ha tenkt seg at å kjøre inn til US Embassy med noe hengende under bilen ikke var en veeeeldig god ide...
|
|
|
|
#14 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåstTipper denne personen føler seg ganske dum nå.
|
|
|
#15 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåsthttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10067283
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåst
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåstJeg gleder meg forresten veldig til at ambassaden skal bli nabo her oppe på haugen.
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåst
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Ja jeg er enig. Jeg veksler mellom å riste flirende på hodet av dumme folk, og tenke "GUBBAN så nifst!!!"
|
![]() |
|
|