|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Jeg har stor suksess med å betale meg ut av slike situasjoner (bare unntaksvis altså), sier til barna at om de er greie, og ikke kranger, så vanker det penger i belønning.
![]() |
#22 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Lydbøker. Lovnad om is. Nintendo.
![]() |
#23 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)
Jeg kan også finne på slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)
Jeg har en sønn som regelrett driter både i belønninger og trusler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
heimføing
|
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Jeg har bare én, og hun forsøker krangle med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Har også god erfaring med å blåse opp volumet på CD'en slik at ingen høyrer noko som helst og alle må vere stille. Mor bestemmer musikken.
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Vi ligger 7 år etter deg hva alder på barn angår, men her går det i: spennende filmer på DVD og ds.
![]() |
#29 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker...(skal på tur)Smågodt innkjøpt på Steinkjer, og nå en do og røykepause på Snåsa. Bare resten igjen...
![]() |
#30 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Vi har kommet til Porsgrunn. Ingen spying (nesten for utrolig til å være sant), lite krangling mellom ungene (verre med oss voksne; jeg er irritabel og har vond skulder og er trøtt, og vi krangler om teite ting som avstander, tidsberegninger, fartsgrenser, antall stopp og hva slags mat i pausene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Jeg ler litt her, vi har kjørt ca 300 mil de siste tre dagene, så 40 mil høres ut som en liten svipptur! Men ellers går det på musikk, lydbøker, samtaler oss i mellom og hyggelige pauser.
![]() |
#32 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)40 mil et ikke langt, det er ikke det. Bare jeg som er flink til å grue meg på forhånd. Men turen har gått greit, og vi et nå fremme.
![]() |
#33 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Det var bra! Vi har kjørt 614 km og har 110 igjen. Mye kortere enn jeg trodde, men nå er jeg rimelig lei. Det var best på de kjappe motorveiene. Kilometerne i Vest-Agder og Rogaland snegler seg avgårde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Jeg ville nok brukt noe dvd-opplegg også. La barna velge ut hva de skal ha med seg av filmer eller spill, og spe på med litt is/godis/boller/brus på veien som en slags takk for at de oppfører seg ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Problemet med is/godis/brus/boller er bilsyke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Når reiser dere hjemover igjen?
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Lydbok, DVD-spiller, ut av bilen og danse hver 2 time og selvfølgelig is!!! God tur |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger positive tanker ... (skal på tur)Vi har kjørt over 700 mil i sommerferien, det gikk bare godt. Har en snart 7-åring og snart 4-åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|