|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Grandiosa. Da også. Og Toro orientalsk gryte.
|
|
|
#24 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Tidlig nittitall, tror jeg. Husker slike var utrolig poppis da jeg gikk de siste par årene på barneskolen, i -91/-92.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Jeg var ganske sikker på at bolebuksene kom før nitti. Jeg husker stefaren til venninna mi. Han hadde stort hår og bolebukser og jeg er ganske sikker på at det må ha vært før 1990. *tenke* |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Whitney Houston, Ball-genser, tennissokker og tynt belte på steinvaska bukse! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Store plastøredobber og hvitrosa lebestift.
|
|
|
|
#28 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?
90-tallet. Dessuten så jeg sånne med amerikansk flagg-mønster på barneavdelingen på KappAhl her om dagen. De fikk lik reaksjon som strikkbuksene jeg så på Cubus i fjor.
|
|
|
#30 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Og jeg som er født på 80-tallet husker bolebuksene så altfor godt. Og jeg husker ikke så mye før 6. klasse.
|
|
|
#31 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Charlie 20, blå mascara og blå øyeskygge. Permanentet hår som er flatt på toppen. Med striper. Ball-genser eller angoragenser. Hvite eller brune cowboyboots. Peter Pan-støvletter. Pumps. Lewis 501. Hullete og brettet opp, gjerne.
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Jeans med kant sydd nederst i annen farge, neon øreringer, gjerne store. Oppsatt hår, så høyt som mulig. Seilersko med spesielle knuter, Ball-genser og skulderputer.
|
|
|
#33 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Masse hår. Tuppert, og gjerne med pannebånd eller tøyremser. Og litt potetmel for den optimale, tørre hårlooken. Til og med Karen Marie Ellefsen hadde tørt rufsehår på 80-tallet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Musikk er jo essensielt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?
Veldig gode forslag! Slike ting gjør festen ekstra festlig! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?På matbordet: Hvis du går på antikvariat finner du kanskje noen av de begredelige kokebøkene våre mødre brukte på 80-tallet også. Alt var gusjebrunt, og gryteretter var stappet fulle av frukt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Og kanskje litt mer maskulin lektyre også finnes et slikt sted. Fantomet, transformers etc? Nå er ikke jeg så bevandret i den verdenen.. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva inneholder den optimale 80-tallfesten?Liten flette i underhåret pyntet med tynn fille i enden. Genser med flaggermusermer. Øredobber i plast eller med pastellfarget fjær. Nedbrettede gummistøvler og steinvasket jeans, eller Levis 501. Eller pastellfarger bomullstights uten annet over enn en stor genser. Peter Pan støvletter i pastellfarge.
|
|
![]() |
|
|