|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringNoen, inn i tråden.
![]() |
#22 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åring
Hun er altfor ung til å ha hull i ørene!
![]() |
![]() |
#23 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringDet er godt noen tar ansvar.
![]() |
#25 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åring2,5 år og hull i ørene? Bytting av øredobber? Hvorfor?
![]() |
#26 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringMen Fnissa, nå kjenner jeg at jeg er litt nysgjerrig. Hvorfor har hun fått hull i ørene? Jeg er ikke ute etter å hovere, men er nysgjerrig, for jeg registrerer jo at Fnissa-datteren ikke er den eneste toåringen med hull i ørene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som oftest er det vel kulturelt betinget? Jeg kjenner tre småbarn med hull i ørene, alle disse har foreldre fra sydlige strøk, enten i Europa eller Sør-Amerika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åring... trodde det var en nedre aldersgrense hos frisøren for å ta hull i ørene? Og at den var sånn type sju eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringØredobbene sitter IKKE fast i ørene! Bare for å ha det helt klart. Det er bakdelen som ikke vil av. Tror jeg må høre med frisøren som tok hullene om det er en teknikk. (vet ikke merke på de) Tror ungen hadde blitt traumatiserte av at en ukjent lege skulle ha klippet de av med makt. Da får de heller sitte. Hun er forøvrig kjempekry av øredobbene sine, hun har "venninner" og nieser med hull i ørene og ville også ha. Helt greit for meg, jeg var like liten da jeg fikk mine hull. De fleste småjentene jeg kjenner har hull eller skal snart få hull. De er alle etnisk norske, bare for å ha sagt det.. :-) Jeg var hos en frisør som hadde aldersgrense, den var 5 år. Tror det er opp til hver enkelt salong om de vil praktisere aldersgrense eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil min jente på snart 2,5 år ha også. Men hun vet faktisk ikke hva det innebærer og dessuten så får hun ikke alt hun vil ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringJeg humrer av noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringJeg humrer av at alle bare MÅ inn å si de samme tingene som allerede er sagt.
![]() |
#34 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringJeg vet ikke helt. Datteren min på tre år forlanger både kontaktlinser og parfyme, og jeg har ikke tenkt å gi henne noen av delene selv om hun tramper med foten.
![]() |
#35 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringWow! Her er det mange kverulanter. Avgjørelsen var min. Hun aner ikke konsekvensene, men det gjør jeg. Jeg vet også hva som skjer hvis man krasjer med bil, ikke har faste rutiner eller sunne matvaner, etc. Kommer her og kaller meg for en uansvarlig mor pga av noen stakkarslige hull i ørene. Siden hun ble storesøster i den tiden så lagde vi en liten greie av det, siden du er blitt storesøster så skal du få lov til å få hull i ørene. Her skytes det spurv med kanoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringDersom man legger ut en slik tråd som dette, må man bare regne med å få motbør. Dette er ikke et pjuskeforum.
![]() |
#38 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringUansvarlig mor er faktisk bare forbokstaven av hva jeg mener om foreldre som lar frisører lage hull i barnet deres i en alder av 2,5 år. Sist redigert av 007 : 14-08-12 kl 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|