|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerJeg er dårlig på å prikke. Glemmer det helt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I endring
|
Sv: TilbakemeldingerTableter og smartfoner har nok gjordt noe med prikkehyppigheten her inne ja, men av og til komler det da noen. Jeg er ikke den flinkeste å prikke selv heller.
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: TilbakemeldingerJeg har gitt 20 prikker siden 24. juni, av det jeg kan se i kontrollpanelet.
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: TilbakemeldingerJeg har aldri brukt prikkene voldsomt flittig - tyve siden slutten av mai -, men det har ikke vært noen markant nedgang, nei.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: TilbakemeldingerJeg prikker mye mindre enn før, og sjelden nykommere. Da skal innlegget være svært bra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: TilbakemeldingerJeg har brukt lang tid på å venne meg til å prikke, siden jeg ikke er vant med det fra andre fora, men i det siste har jeg prøvd å prikke oftere. Men jeg er litt usikker på om jeg synes prikkesystemet er den beste måten å regulere tilgangen til ulike underfora på - er man f.eks. mindre egnet til å delta i kjøp og salg hvis man har dårlig humor eller er uenige med de som prikker mest? På den annen side, jeg har ikke noe forslag til noen bedre måte å gjøre det på...
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Sv: Tilbakemeldinger
Jeg gidder ikke selge til noen som ikke ler av det samme som meg, nei, det får da være grenser.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: TilbakemeldingerJeg er litt sånn perjode prikker, når jeg skriver lite -men leser så prikker jeg ofte der jeg er enig, men ikke deltar. Eller jeg ler, synes noe er fint/trist etc. Jeg er nok redd jeg prikker mye av de samme igjen og igjen, men det er ikke bevist det er mer fordi noen skriver mer jeg er enig i ol. merker iallefall at jeg ofte får beskjed om at jeg ikke får prikket folk når jeg prøver.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: TilbakemeldingerJeg surfer ofte med telefonen og da er det vanskelig å prikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerPrikker alt for lite, men tenker liksom ikke over de prikkene.
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerJeg prikker nok ikke så mye, kunne nok vært flinkere ja. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Sv: TilbakemeldingerMellom 11. 7 og 12.8 ga jeg de siste 20 prikkene, så jeg er vel ganske flink. Bare jeg husker det, gir jeg ofte. Selektiv? Næsj.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: TilbakemeldingerEg er ein skikkeleg dårleg prikker, skikkeleg dårleg. No har eg vore vekke ei stund, men kan ikkje sei at eg er blitt så mykje bedre etter eg returnerte.
|
|
|
#14 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerOgså er det kjempehyggelig at det kommer prikker takket være denne tråden, bare så synd vi er på skravleforumet.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerNå vet jeg ikke noe om markedsplassen, for der har jeg ikke tilgang enda, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor det skal være vanskeligere å få tilgang der enn til medlemssalongen? Eller driver dere og kjøper og selger veeeldig private/sensitive greier der inne?
|
|
|
#16 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerJeg er ganske flink til å prikke, og merker at terskelen er lavere jo mindre "poeng" en bruker har fra før. Dessverre gir jeg jo ikke akkurat gull og grønne skoger når jeg slenger bort en prikk, men dog.
|
|
|
#17 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerStår prikkereglene noen steder? Jeg har lest litt om forumregler men fant ikke noe spes om dette? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: TilbakemeldingerJeg glemmer ofte hele greia, men det er jo hyggelig både å gi og å få, så det er jo litt dumt.
|
|
|
#19 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerHm. Lurer på om det kanskje ligger noen tråder noe sted, om du søker? Forrige runde jeg var aktiv mener jeg å ha lest (eller spurt?) om dette.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbakemeldinger |
|
|
|