|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg har lyst å shoppe MYE, men har takket nei til et par par partyer pga dårlig råd.
|
|
|
|
#22 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Kommer helt sikkert til å handle noe, selv om jeg har masse pomp de lux klær fra tidligere. 9- åringen som er lang og tynn passer så godt leggingsene og de smale buksene. Har vært godt fornøyd med strømpebuksene, shortsene og sokkene. Dessuten er ytterklærne flotte. Eldste jenta har bodd i dunvesten og dunkåpene er deilig myke og varme. ( med 3 jenter er det blir det alt for mye shopping!)
|
|
|
#24 |
|
Curlingkone
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Det blir veldig fort utsolgt. Jeg drar på åpent hus en av de første dagene jeg. Da har de alt inne, og jeg slipper å bruke en hel kveld...
|
|
|
#25 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Joda, men bare etter 14 dager? Ja ja. Siden noe er utsolgt fører det til at det andre matchende ikke blir kjøpt inn heller. Så hvis de ikke vil ha pengene mine, så... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Curlingkone
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Ja, det er teit. I fjor kom jeg meg ikke på åpent hus, og det ble utsolgt for noe av det jeg ville ha.
|
|
|
#27 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg var på åpent hus med en gang bare for å kikke, men ville være grei mot venninnen min og ikke bestille før partyet i kveld. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Og sist kolleksjon fortalte konsulenten meg at de faktisk fikk påfyll på en del etterbca 3-4 uker. De ønsker nok å selge mest mulig også, så noe fikk de inn igjen. De tingene dukket bare opp i webshoppen. Det samme gjør returklærne, så en kan jo følge med der.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg har heller ikke bestilt noe, får se om jeg gjør etterhvert når jeg ser hva hun evt trenger.
|
|
|
#30 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Litt mye grått og blasse farger for min snk. Men vurderer jente-kåpen. Håper jeg får ett den på party til uka. Vanligvis handler jeg basisplagg bare når det er 50% i nettbutikken.
|
|
|
#31 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Endte nå opp med noen plagg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Hm, til minsten kunne jeg vurdert heldrakten, penskjorte i emilstil og pysjamasene. Kanskje stripete genser. Ikke noe til mellombror. Ikke min stil. For lite farger og for stivt. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg syns det er altfor latterlig dyrt til å vurdere å kjøpe det. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg har kjøpt basistøy til kjolene. Og en cardigan av bambus. Praktiske klær som brukes av begge jentene. Er overrasket over hvor mye akryl og modal som er i årets kolleksjon, det vil jeg ikke kjøpe.
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012
Det er ikke så mye dyrere enn H&M for eksempel, og det synes ikke jeg er så galt...
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Hentet klærne jeg bestillte i dag. Kjempefornøyd, vesla også
|
|
|
#39 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: PompdeLux høst-/vinterkolleksjon 2012Jeg venter fortsatt. Varene ble pakket og sendt i går, 16 dager etter bestilling.
|
|
![]() |
|
|