Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker barnet ditt deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 20:48   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker barnet ditt deodorant?

Ja, begge to. Mini har lett for å ha på litt for mye after-shave også hvis han får drive på badet alene og får fatt i fars godlukt. Man ser det renner nedover halsen og det svir i øynene.
Men han syntes selv han lukter veldig mann da!

Mini bruker forresten Axe - for det syntes han lukter schikkli godt. Jeg har forsøkt å få han til å bruke nøytral deo'er, men de lukter ikke nok. Kanskje gutten ikke har utviklet luktesans??

Sist redigert av Fløyel : 29-08-12 kl 20:54.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 20:52   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min femteklassing bruker hver dag. En billig, nøytral en fra Nivea som jeg kjøper på dagligvarebutikken. Jeg bruker den samme selv og den lukter ingenting.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 21:01   #23
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Min tiåring bruker ikke. Hun har ikke bedt om det, og hun lukter ikke så da ser jeg ikke poenget. Det hender hun ber om parfyme til festbruk.

Jeg husker ikke når jeg begynte, men jeg mener å huske at gjennom hele ungdomsskolen ble det brukt body-spray, ikke deodorant, det er jo ikke det samme - så kanskje jeg ikke begynte før videregående?

:avsporing:

Og jaggu finnes body-sprayen enda:

Det gikk noen liter av den.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 21:15   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

10åringen her bruker ikke men tar gjerne en dæsj av pappas om vi skal bort..
Bruker pappans dusjsåpe.

Hvilken type deo er fin som førstedeo da? Til gutt. Noe nøytralt kanskje? I roll-on.. ellers har jeg mistanke om at spray raskt blir tom..

Gammel 08-09-12, 21:06   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

14-åringen har brukt siden han var 12. Jeg påser nøye, at han bruker hver morgen for man lukter at hormonene bobler i kroppen hans. Det er en Biotherm roll-on som funker best.

9-åringen trenger og bruker ikke deo.

Begge elsker å bruke Dobbel Dusj, for da lukter de like som pappa'n sin...

Gammel 08-09-12, 21:15   #26
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2000-modellen begynte å bruke innimellom i vår når jeg merket at hun av og til luktet svette, eldstemann begynte da han gikk i 6. klasse fordi "alle andre" brukte.

Gammel 08-09-12, 21:22   #27
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mazungen har av og til behov, men glemmer det hale tiden. Når det trengs fungerer en vask best....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:30   #28
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11- og 13-åringen bruker parfymefri deo hver dag.

Gammel 08-09-12, 21:34   #29
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

9-åringen (10 i oktober) bruker ikke deo og har absolutt ikke behov for det heller. 12-åringen gjør det men jeg er usikker på om han egentlig trenger det - han har brukt det et halvt års tid.. Hva slags? Nei, det aner jeg ikke - noe fancy han har kjøpt på danskebåten. Lukter godt, iallfall.

Tror 16-åringen fikk sin første deo da han var 12-13 år.

When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 06-04-13 kl 10:29.
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:41   #30
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Tenåringen har brukt i mange år, minsten på 9 bruker og, men mest fordi storebror bruker. Han har en billig fra butikken, men fikk og en Hugo Boss i sommer fra tax-free og er storfornøyd. Det blir nok litt mye i og med at han er bestemt på at man ikke bare skal ha under armene, men også skal smøre inn brystkasse med deoen. Men det lukter jo godt da.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:07   #31
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Snart 10 åringen her bruker ikke deo, og ikke har han behov for det heller.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:24   #32
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nei minstejenta på 11 år bruker ikke det ennå.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:26   #33
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

...

Sist redigert av Lorien : 09-10-13 kl 17:43.
Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:32   #34
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Andungen vil, trenger ikke, bruker dermed ikke.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:40   #35
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

17 åringen bruker og har brukt det i noen år. 12 åringen har, men jeg vet ikke hvor ofte hun bruker den.

Gammel 08-09-12, 22:43   #36
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nei ikke enda. har ikke kjent noe svettelukt av henne enda.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:48   #37
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det er ikkje behov for eller ønske om deodorant enda. Eg brukar ikkje deodorant på fast basis sjølv heller, faktisk. :tilstår:

Gammel 08-09-12, 22:49   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble helt sjokka for noen uker siden da mannen min mente at niåringen (snart ti) trengte deodorant for han mente han hadde kjent svettelukt. Jeg har ikke kjent noe siden, så foreløpig er det hele lagt på is. Men det var greit å lese her at det ikke er så uvanlig da. Attenåringen min begynte med deo i sjette klasse, så vidt jeg husker.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 23:01   #39
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

2003 modellen bruker ikke deodorant, og har heller ikke hatt noe behov for det.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 00:35   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min eldste er fire år, og trenger naturlig nok ikke.

Det hindrer dog ikke at han enkelte dager bruker. Natusan sin, uten noe som helst egentlig (man kan jo si at det var ikke helt jeg som kjøpte den til meg, og slett ikke jeg som kjøpte meg en ny når den første endelig gikk tom...) Knerten vil gjerne ha, han vet ikke helt hva det er for, men han trenger sånn under armen sin. Ja, den ene.

Vi får se om en ti års tid, eller noe sånn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.