|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Ja, begge to. Mini har lett for å ha på litt for mye after-shave også hvis han får drive på badet alene og får fatt i fars godlukt. Man ser det renner nedover halsen og det svir i øynene.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-08-12 kl 20:54. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Min femteklassing bruker hver dag. En billig, nøytral en fra Nivea som jeg kjøper på dagligvarebutikken. Jeg bruker den samme selv og den lukter ingenting.
|
|
|
#23 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Min tiåring bruker ikke. Hun har ikke bedt om det, og hun lukter ikke så da ser jeg ikke poenget. Det hender hun ber om parfyme til festbruk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?10åringen her bruker ikke men tar gjerne en dæsj av pappas om vi skal bort..
|
|
|
|
#25 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?14-åringen har brukt siden han var 12. Jeg påser nøye, at han bruker hver morgen for man lukter at hormonene bobler i kroppen hans.
|
|
|
#26 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?2000-modellen begynte å bruke innimellom i vår når jeg merket at hun av og til luktet svette, eldstemann begynte da han gikk i 6. klasse fordi "alle andre" brukte.
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Mazungen har av og til behov, men glemmer det hale tiden. Når det trengs fungerer en vask best.... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?9-åringen (10 i oktober) bruker ikke deo og har absolutt ikke behov for det heller. 12-åringen gjør det men jeg er usikker på om han egentlig trenger det - han har brukt det et halvt års tid.. Hva slags? Nei, det aner jeg ikke - noe fancy han har kjøpt på danskebåten. Lukter godt, iallfall.
When the beating of your heart Echoes the beating of the drums There is a life about to start When tomorrow comes Sist redigert av Embriksmamma : 06-04-13 kl 10:29. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Tenåringen har brukt i mange år, minsten på 9 bruker og, men mest fordi storebror bruker. Han har en billig fra butikken, men fikk og en Hugo Boss i sommer fra tax-free og er storfornøyd. Det blir nok litt mye i og med at han er bestemt på at man ikke bare skal ha under armene, men også skal smøre inn brystkasse med deoen. Men det lukter jo godt da. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Snart 10 åringen her bruker ikke deo, og ikke har han behov for det heller. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Nei minstejenta på 11 år bruker ikke det ennå. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?17 åringen bruker og har brukt det i noen år. 12 åringen har, men jeg vet ikke hvor ofte hun bruker den.
|
|
|
#37 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Det er ikkje behov for eller ønske om deodorant enda. Eg brukar ikkje deodorant på fast basis sjølv heller, faktisk. :tilstår:
|
|
|
#38 |
|
Textrovert
|
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Jeg ble helt sjokka for noen uker siden da mannen min mente at niåringen (snart ti) trengte deodorant for han mente han hadde kjent svettelukt. Jeg har ikke kjent noe siden, så foreløpig er det hele lagt på is. Men det var greit å lese her at det ikke er så uvanlig da. Attenåringen min begynte med deo i sjette klasse, så vidt jeg husker.
|
|
|
#39 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?2003 modellen bruker ikke deodorant, og har heller ikke hatt noe behov for det. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Bruker barnet ditt deodorant?Min eldste er fire år, og trenger naturlig nok ikke.
|
![]() |
|
|