|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Vist du sliter såpass med ryggen og hoftene, så ville jeg heller gått for comfort istedenfor utseende.
![]() |
#22 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Samme butikk som fører MTB-skoene som Glitterchick og Misteri anbefaler.
Takk for tips. Jeg vurderer sterkt å kjøpe et par slike. Har imidlertid hørt at man ikke bør bruke sånne sko for lenge av gangen, i alle fall ikke i starten? Er det noen her som har forsøkt slike sko, tro?
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jeg har en venninne som har dem og hun har fortalt litt. De kan føles uvante i begynnelsen siden man må stabilisere hele tiden, og derfor kan man fort bli sliten. Føles det greit er det visst ikke noe i veien for å ha dem på lenger. På den linken jeg la inn står det en god del info. De anbefales hvertfall til folk med bekkenproblemer, og hjelper også til å trene opp stabiliseringsmusklaturen.
![]() |
#24 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moren min er helfrelst. Hun har problemer med rygg og akilles, og går ikke i annet. Tror ikke hun trengte noe særlig "tilvenning" heller.
![]() |
#25 |
Rastløs dagdrømmer
|
Det siste høres definitivt ut som noe jeg kan trenge. Takk igjen!
![]() |
#26 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for innspill! De der likte jeg forresten veldig godt. Har du sett dem i butikk?
![]() |
#27 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Nei, men de fleste sportsbutikker som fører Nike har også Nike shox - som finnes i et utall modeller.
![]() |
#28 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par Nike Shox, som jeg elsker å bruke. De er kjempegode å gå i. Jeg har litt problemer med bekke og rygg når jeg går mye men disse skoene har så langt gjort at det føles mye bedre etter en lang dag på beina. Mine Nike shox er av den typen som du får kjøpt i vanlige skobutikker, som er litt enkle og ikke så mye "dill dall" på dem. Svarte med rosa detaljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Stiv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er også fullstendig avhengig av gode sko. Har vært Eccofan lenge, men begynner å bli litt lei dem nå. Mitt siste skokjøp var et par Helly Hansen sko. De ser ut som litt kule joggesko, beige og brune. Kjøpte dem på en vanlig skobutikk. De kostet 990 kroner, og er vel verdt pengene!
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Du kan også ta en tur til løplabbet i Oslo, og si hva du trenger, så tester de gangen din og hvor du trenger støtte. De har ekspertise og har hjulpet meg med gode gåsko. De har ikke bare joggesko, men endel som ser mer casual ut også.
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Alle joggesko med skikkelig demping ser ganske spraglete ut, stortsett. Men det lages jo noen modeller i feks svart fra tid til annen, men da må du nok lete litt. (Mener Asics har en ute nå. Heter 2010 hvis jeg ikke tar feil). Sist redigert av Pastill : 10-04-07 kl 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Må bare opplyse om at veldig mange av de sorte shoxskoene til Nike er studiosko og har ganske dårlig såle for utendørsbruk. Pass på at du får sko som er egnet til å bruke utendørs. Sist redigert av Pastill : 10-04-07 kl 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
intro
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par svarte NIKE-sko som ser ganske diskrete ut til. Det er skikkelige løpesko.
![]() |
![]() |
#35 |
aldrende
Jeg har sånne Masaisko, av typen sport black. Ikke det lekreste man kan ha på bena, men du verden så gode de er.
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par Puma sko som i utgangspunktet var et impuls kjøp fordi jeg hadde så vondt i ryggen. (gikk med støvletter, med litt heler) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er veldig glad i Skechers og Merrell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
intro
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Nå presterte jeg å bli så inspirert av meg selv at jeg dro like til byen og kjøpte disse - blant annet.
![]() |
![]() |
#39 |
Stadig underveis
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Har du crocs eller? I dag fikk jeg et par i posten fra www.taylorshoes.com av modellen Mary Jane og fargen gold. Disse er faktisk ikke så verst av utseende, og det finnes jo ikke noe deiligere enn crocs å ha på bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Helt overveldet av hjelpsomheten deres! Tusen takk!
![]() |
|
|