|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Alle joggesko med skikkelig demping ser ganske spraglete ut, stortsett. Men det lages jo noen modeller i feks svart fra tid til annen, men da må du nok lete litt. (Mener Asics har en ute nå. Heter 2010 hvis jeg ikke tar feil). Sist redigert av Pastill : 10-04-07 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Må bare opplyse om at veldig mange av de sorte shoxskoene til Nike er studiosko og har ganske dårlig såle for utendørsbruk. Pass på at du får sko som er egnet til å bruke utendørs. Sist redigert av Pastill : 10-04-07 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par svarte NIKE-sko som ser ganske diskrete ut til. Det er skikkelige løpesko.
|
|
|
|
#4 |
|
aldrende
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jeg har sånne Masaisko, av typen sport black. Ikke det lekreste man kan ha på bena, men du verden så gode de er.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par Puma sko som i utgangspunktet var et impuls kjøp fordi jeg hadde så vondt i ryggen. (gikk med støvletter, med litt heler) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Nå presterte jeg å bli så inspirert av meg selv at jeg dro like til byen og kjøpte disse - blant annet.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Me like! Hvilket merke, og hvor kjøper man disse? Finnes de i svart også kanskje? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Da jeg gikk gravid med lillebror og hadde bekkenplager gikk jeg til bassengtrening og da viste instruktøren frem noen sko som skulle være supre for sånn type plager.
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Det er el Naturalista - sjekk hjemmesiden her. Har dessverre ikke sett akkurat denne modellen i svart, men det finnes andre. Jeg har kjøpt dem på Design Forum.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er veldig glad i Skechers og Merrell. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Helt overveldet av hjelpsomheten deres! Tusen takk!
|
|
|
#12 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Åååh, de var fine!
Nei, jeg har ikke crocks. Den modellen du har bestilt var ikke de verste jeg har sett, men jeg tror likevel ikke jeg ville ha dratt på skolen med slike.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
De som er avbildet ser ut som en innendørssko (studiosko), men man får også shox joggesko.
Jeg syntes i allefall Pumaskoene er litt flate. Ville ikke kjøpt slike sko om du har plager. Da burde du såfall kjøpe nye oppbygde innleggssåler. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Og shox joggesko har god demping og slikt? Er det noen forskjell på de som selges i vanlige skobutikker og de som selges i sportsbutikk?
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Så lenge det er Nikesko så er det nok samme skoene. Vil tippe at du fint kan kjøpe i vanlig skobutikk. De selger normalt "allroundsko" når det kommer til typiske sportssko. Så du risikerer ikke ende opp med sprintsko som du sliter ut etter to månder eller aerobicsko som er unødvendig stabile og polstret. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jo, de er jo bygd opp inni da. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er blitt tverrplattfot etter at eldstemann (på 5år) ble født. Er avhengig av spesialtilpassede fotsenger, og det er no herk å finn sko de passer oppi. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Stadig underveis
Samme her! Men jeg må innrømme at jeg ikke går med den spesieltilpassede sålen hele tiden. Jeg går mye i crocs her hjemme nå, og de er jo litt formet etter foten. Ellers har jeg gått en del med Scholl sandaler... som jo også er litt formet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stadig underveis
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Har du crocs eller? I dag fikk jeg et par i posten fra www.taylorshoes.com av modellen Mary Jane og fargen gold. Disse er faktisk ikke så verst av utseende, og det finnes jo ikke noe deiligere enn crocs å ha på bena. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Lille T. |
|
|
|
![]() |
|
|