|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennPappa fikk en slik i 60-årsgave. Prøver fortsatt å fortrenge opplevelsen. Var innom samvirkerlaget i Selbu i sommer, de har ferdigstrikkede der - i flere størrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg ler bare ved tanken på den stakkars mannen som skal pakke en "slapp en" inn i et ullhylster jeg. - Ikke min humor, men har ikke blitt sinna om mannen har fått det i gave fra en dame.
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selbutruse til menn
Jeg hadde også stusset veldig på det - men ikke i nærheten av så mye som Teomannen hadde gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til menn... Og der skal den liksom alltid henge klar?
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Selbutruse til mennGave fra (kvinnelig) kollega overhode? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Selbutruse til menn
Er dere seriøse nå? Kan ikke kollegaer gi hverandre gaver? Denne trusen kunne jeg da styrt meg kraftig for estetisk sett, men jeg hadde da ikke blitt sur om mannen skulle være så uheldig å få en sånn av en kvinnelig kollega. Jeg hadde knegget i sjegget og tenkt "stakkars deg". Jeg jobber i barnehage og vi jobber tett på hverandre. Jeg har da titt og ofte kjøp en liten ting til også mannlige kollegaer fordi jeg har tenkt at "denne passer perfekt til...." Bør jeg altså tenke meg om en ekstra gang fordi en ev. kone kan finne på å bli sur?
![]() |
#27 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Selbutruse til mennNår jeg tenker meg om så har jeg faktisk strikket votter og luer - både til mannlige og kvinnelige kollegaer uten å tenke tanken at eventuelle partnere skulle finne på å bli sur.
![]() |
#28 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Selbutruse til mennÆsj. Nei, hvis en kvinnelig kollega hadde sett en sånn og tenkt at den passet perfekt til min mann, så hadde jeg virkelig, virkelig begynt å lure. Jeg hadde IKKE syntes det var morsomt. Hvis en skal kjøpe gaver til kolleger så syns jeg det er greit å unngå undertøy og på-kanten-saker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Selbutruse til menn |
![]() |
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg hadde ledd på meg slag om Husets Herre hadde fått en sånn av en av sine venninner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennHa, ha.
![]() |
|
|