Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frekk som flatlusa!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-12, 22:16   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frekk som flatlusa!

Poden og jeg har vært på en aldri så liten handletur i dag. For sine egne penger kjøpte han en bok (En pingles dagbok må vite, det manglet EN i samlingen) og et bokmerke. Skravlet litt med kassadamen gjorde han også, for hun synes det var så fint at han kjøpte bok for egne penger.
Så gikk turen til Mcern for en is, og Cubus for å prøve noen bukser (som ikke passet) og deretter i barneavdelingen for litt småting til Poden. I neste butikk kom jeg på at Poden ikke bar på posen med boka si. Han beinfløy nesten gråtende tilbake til Mcern for å se om den lå der, før jeg kom på at jo hadde hengt fra meg posen i prøverommet på Cubus.
Fortet oss bort til kassa, de hadde nettopp ryddet i prøverommene men ikke funnet noen pose. Deretter ned til informasjonen men ingen fangst der heller.
Jeg var så lei meg på Podens vegne - han var helt fortvilet stakker.
Podens pappa ringer, og mens jeg forteller hva som har skjedd slår det meg; kanskje noen har levert posen til Norli? Eller prøvd å bytte innholdet?

Joda - der har det akkurat vært en ung jente og fortalt at hun fikk bok og bokmerke i gave fra søsteren, men at det ikke var den boken hun ville og bedt om tilgodelapp... Vi snakker om ca 15 minutter fra jeg glemte posen til returen var gjennomført.

Makan altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.